تشکیل کانون های ۷ گانه فناوری اطلاعات در سرای محلات منطقه ۱۰

معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه ده از آغاز عضوگیری کانون های ۷ گانه جشنواره شکوفا از اواسط تیرماه در سطح محلات ده گانه منطقه خبر داد.

  جوادسیفی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ضمن بیان این مطلب افزود: جشنواره شکوفا برنامه جامعی برای پرورش استفاده از تکنولوژی های نوین در سطح محلات است.

وی با تأکید بر اهمیت توسعه فناوری اطلاعات در جامعه تصریح کرد: شهرداری تهران به این موضوع نگاهی فرهنگی دارد به همین منظور در تلاش است تا زمینه های توسعه IT و شهر الکترونیک را از مسیر فرهنگسازی، ایجاد زیرساختها و افزایش مشارکت های اجتماعی شهروندان فراهم کند.

سیفی با اشاره به اهمیت هدایت شهروندان تهرانی به سوی استفاده از فناوری اطلاعات و ایجاد شهر الکترونیک ادامه داد: راه اندازی خانه فناوری اطلاعات و کانون های هفت گانه در سرای محلات با هدف تحقق افزایش مشارکت شهروندان در مدیریت شهری، زمینه ساز ایجاد بستری کارآمد مبتنی بر محله محوری است و امکان دسترسی به داده ها در حوزه بهره گیری فناوری اطلاعات برای اعتلای فرهنگ فراهم می آورد.

سیفی خاطر نشان کرد: عضوگیری کانون های ۷ گانه شامل: برنامه های رایانه ای، روباتیک، وبلاگ نویسی، برنامه نویسی موبایل، مهارت های رایانه ای، طراحان گرافیکی و رسانه های دیجیتال از اواسط تیرماه آغاز شده و از طریق اکران بنر عضوگیری، در سرای محلات و ارسال پیامک به بانک اطلاعاتی شهروندان ساکن در سطح منطقه برای عضویت دعوت به عمل آمده است./ز


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.