تشکیل ۱۴۶ پرونده مظنون قاچاق در گمرک پیرانشهر

گردآوری شده توسط گروه اقتصاد ممتاز نیوز:

مدیر گمرک پیرانشهر گفت: ۱۱ ماه امسال ۱۴۶ فقره پرونده در گمرک پیرانشهر در ارتباط با قاچاق کالا تشکیل شده است.

به گزارش ممتاز به نقل از خبر نگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران به نقل از گمرکات اذربایجان غربی،نادر انصاریان با اشاره به پرونده‌های متشکله مظنون قاچاق در ۱۱ ماه امسال، اظهار داشت: در این مدت ۱۴۶ فقره پرونده در گمرک پیرانشهر در ارتباط با قاچاق کالا تشکیل شده است.

وی به ارزش ریالی پرونده‌های تشکیل شده مظنون قاچاق در گمرک پیرانشهر اشاره کرد و افزود: این رقم بیش از ۶۸ میلیارد ریال است.

انصاریان با اشاره به میزان جریمه‌های تعیین شده و وصولی در ارتباط با پرونده‌های مظنون قاچاق گمرک پیرانشهر در ۱۱ ماه امسال، گفت: جریمه تعیین شده بیش از ۳۱۱ میلیارد ریال است و تاکنون مبلغی از آن وصول نشده است.

مدیر گمرک پیرانشهر افزود: تعداد متهمان پرونده‌های متشکله مظنون قاچاق در ۱۱ ماه امسال در گمرک پیرانشهر ۲۴۲ نفر اعلام شده است.

وی به تعداد اشخاصی که در پرونده‌های مظنون قاچاق گمرک پیرانشهر از آن‌ها اعلام برایت شده است اشاره کرد و اذعان داشت: این اشخاص پنج نفر می باشند و ارزش ریالی پرونده‌های تشکیل شده برای این اشخاص ۲ میلیارد و ۶۶۴ میلیون و ۹۵۷ هزار و ۷۴۵ ریال است.

انصاریان اضافه کرد: ۱۱ ماه امسال ۲۸ نفر در ارتباط با پرونده‌های قاچاق کالا در گمرک پیرانشهر محکوم شدند و ارزش ریالی این پرونده‌ها ۵ میلیارد و ۴۷۰ میلیون و ۹۳۸ هزار و ۳۶۶ ریال گزارش ممتاز به نقل از شده است.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.