تصادف زنجیره‌ای روبروی برج میلاد و کشته شدن یک نفر

گردآوری شده توسط گروه اقتصاد ممتاز نیوز:

تصادف مرگبار یک دستگاه پراید با عابرپیاده سبب وقوع تصادف زنجیره‌ای در مقابل برج میلاد شد.

خبراقتصادی:ایسنا نوشت:سید جلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران در تشریح جزئیات این خبر گفت: وقوع یک مورد اتفاق تصادف رانندگی در ساعت ۵:۵۹ بامداد روز دوشنبه به آتش‌نشانی اطلاع داده شد و به دنبال آن ستاد فرماندهی آتش‌نشانان ایستگاه ۱۰ و ۴۳ را به محل اتفاق واقع در مسیر شرق به غرب بزرگراه همت مقابل برج‌میلاد اعزام کرد. 

وی افزود: پس از حضور آتش‌نشانان در محل، ملاحظه شد که یک دستگاه سواری پراید هنگام حرکت در مسیر به شدت با یک عابرپیاده برخورد کرده و در بزرگراه متوقف شده که پس از آن یک دستگاه کامیون ایسوزو با این پراید تصادف کرد. 

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با بیان اینکه کامیون ایسوزو پس از تصادف با پراید در میانه بزرگراه واژگون شده بود، ادامه‌داد: پس از آن نیز یک دستگاه سواری ۴۰۵ با کامیون تصادف کرد.  

ملکی با بیان اینکه آتش‌نشانان اقدام به ایمن‌سازی خودروها و خروج راننده کامیون از کابین کرده‌اند، اظهارکرد: به همین منظور عوامل آتش‌نشانی مسیر بزرگراه را به مدت چند دقیقه مسدود کردند تا عملیات امدادرسانی به سرعت انجام شود. 

وی با بیان اینکه عابرپیاده که یک مرد بود به سبب شدت جراحات وارده، در دم جان خود را از دست داد، گفت: راننده کامیون نیز پس از خروج تحویل عوامل اورژانس مستقر در محل اتفاق شد.  

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با بیان اینکه خودروها به کمک یک جرثقیل به حاشیه بزرگراه منتقل شدند، خاطرنشان کرد: آتش‌نشانان در ساعت ۶:۳۱ پس از اتمام عملیات، محل را به عوامل پلیس راهور تحویل دادند. 


khabareghtesadi.com
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.