تصادف مرگبار پروتوتایپ هیبریدی BMW

۲۱ سپتامبر ۲۰۱۲ روزی تلخ برای کمپانی بی ام و بود چرا که در اتوبان A92 و درست در نزدیکی بزرگترین خط تولید خود در Dingolfing آلمان، یکی از تست درایورهای خود را برای همیشه از دست داد . . .

BMW 3-Series Hybrid prototype crash

راننده ۴۵ ساله این خودرو که هنوز هویت او اعلام نشده، درحال تست سرعت سری۳ هیبریدی در اتوبان A92 به سمت Deggendorf بوده که به گفته شاهدان با انحراف ناگهانی یک دستگاه کامیون روبرو می شود؛ اینجاست که راننده این خودروی هیبریدی برای جلوگیری از برخورد با کامیون به راست می کشد اما متاسفانه با قسمت عقب کامیون تصادف کرده و بعد از چندین متر کشیده شدن خودرو توسط کامیون در کناره جاده متوقف می شود. همانگونه که از تصاویر مشخص است شدت این تصادف مرگبار به قدری بوده که حتی سری۳ بی ام و که یکی از ایمن ترین سدان های اسپرت جهان محسوب می شود نیز نتوانسته جان راننده آنرا حفظ کند.

پکیج باطری های خودرو با آنکه آسیب جدی دیده اما خوشبختانه منجر به آتش سوزی نشده است. هرچند راننده کامیون از صحنه تصادف گریخته و پلیس هنوز هم مقصر اصلی این ماجرا را مشخص نکرده، اما واضح است که تست درایورها رانندگان بسیار مجربی هستند که علی الخصوص در چنین شرایطی قاعدتا می توانند بهتر و سریع تر از هر راننده دیگری واکنش نشان دهند؛ از این رو احتمال مقصر بودن راننده پروتوتایپ هیبریدی بی ام و بسیار کم است.

بی ام و اخبار سدان هیبریدی

فیسبوک


مجله پدال

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.