تصادف های زنجیره ای در بزرگراه شهید کسایی جان یکی از عوامل پلیس راه را گرفت

مسوول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی آذربایجان شرقی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: عصر روز گذشته یک دستگاه کامیون با چند دستگاه خودرو سواری از جمله خودرو عوامل پلیس راه در بزرگراه شهید کسایی تبریز روی پل طالقانی برخورد کردند.

حبیب حسینقلیزاده ادامه داد: در اثر این برخورد دو نفر از عوامل پلیس راه به شدت مصدوم شده و توسط آمبولانس های مرکز فوریت های پزشکی به بیمارستان امام رضا(ع) تبریز انتقال یافتند.

وی اظهار کرد: متاسفانه یکی از این افراد پس از عمل جراحی جان خود را از دست داد.

وی گفت: در برخوردی دیگر در همین بزرگراه یک دستگاه تریلر با چند دستگاه سواری برخورد کرد که در پی آن با تجمع مردم و خودروها برای تماشای حادثه، دو دستگاه خودرو خاور که درحین عبور از این جاده بودند با همدیگر برخورد کردند که در جریان این برخوردها سه نفر مصدوم شدند.

حسینقلیزاده اضافه کرد: در سانحه ای دیگر برخورد دو دستگاه خاور با همدیگر و سپس برخورد آنها به چند دستگاه سواری در همین بزرگراه پنج مصدوم بر جای گذاشت.

وی با بیان اینکه عامل اصلی تلفات این سوانح تجمع مردم برای تماشای حادثه بود، اظهار کرد: تجمع مردم علاوه بر اینکه موجب ایجاد ترافیک شدید در هر دو مسیر رفت و برگشت می شود، تاکنون باعث جان باختن تعداد زیادی از مردم شده است.

وی از مردم خواست از این رفتار پر خطر پرهیز کنند.

۸۱۲۰/۵۸۷

انتهای پیام /*


www.irna.ir

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.