تصاویر/ پرواز مرگبار خاور

خودرو خاور پس از سقوط و واژگون شدن، سمت راست اتوبان آزادگان متوقف شده بود و بر اثر این حادثه راننده خاور جان خود را از دست داد وگازوئیل خودرو در سطح بزرگراه پخش و راه بندان شدیدی را در بزرگراه بوجود آورده بود.

پایگاه ۱۲۵: سقوط یک دستگاه خاور از کنار پل در اتوبان آزادگان، مرگ راننده آن را در پی داشت.

ستاد فرماندهی آتش‌نشانی ساعت۱۱:۳۵ دقیقه با دریافت خبر سقوط خاور و گرفتار شدن راننده آن بلافاصله آتش‌نشانان ایستگاه ۲۱وگروه نجات۲وجرثقیل ۱۵تن را به محل حادثه در بزرگراه آزادگان، مسیر شرق به غرب اعزام کرد.

علی سمیعی مدیر منطقه ۲عملیات که در دقایق اولیه در محل حادثه حضور داشت در این باره گفت: خودرو خاور پس از سقوط و واژگون شدن، سمت راست اتوبان آزادگان متوقف شده بود و بر اثر این حادثه راننده خاور جان خود را از دست داد وگازوئیل خودرو در سطح بزرگراه پخش و راه بندان شدیدی را در بزرگراه بوجود آورده بود.

سمیعی در ادامه افزود: بر اثر این واژگونی گازوئیل این خودرو سنگین در سطح بزرگراه پخش و راه بندان شدیدی را در بزرگراه بوجود آورده بود که آتش نشانان بی درنگ در یک عملیات حساس پس از ایمن سازی محل حادثه با استفاده از جرثقیل خودروی خاور را به حالت اولیه برگردانده وبه مکان امن انتقال داده و پس از پاک سازی و ایمن سازی محل و باز کردن مسیر عبور و مرور خودرو ها به ماموریت خود پایان دادند.


پایگاه خبری تحلیلی ممتاز | Momtaz News

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.