تصاویری از آخرین تصادف پل واکر بازیگر سریع و خشمگین

 دیگر همه خبر را شنیده‌اند؛پل واکر،بازیگری که در فیلم‌‌های «سریع و خشمگین» مشهور شد و همیشه در این سری فیلم‌ها از تصادف‌های عجیب و غریب بعد از رانندگی با سرعت‌های باورنکردنی زنده بیرون می‌آمد. آخرین تصادف این بازیگر اما در دنیای واقعی پایان خوشی نداشت او در سن ۴۰ سالگی کشته شد.

 ماموران وقتی به صحنه تصادف یک پورشه قرمز در شمال لس‌آنجلس رسیدند خیلی سریع متوجه شدند که یکی از سرنشین‌های بازیگر مشهور فیلم‌هایی است که در آنها دست فرمان و مسابقه‌های نقش‌ها حرف اول و آخر را می‌زنند.

 در میان پورشه‌ای که در آتش می‌سوخت ماموران جنازه پل واکر،۴۰ ساله به همراه یکی از دوستانش به نام راجر روداس پیدا شد. گزارش‌ها نشان می‌دهد که پل واکر در این تصادف راننده یک پورشه جی‌تی بوده و قصد داشته به همراه دوستش به یک مراسم خیریه برود.

گزارش‌های پلیس لس‌آنجلس نشان می‌دهد که سرعت  بالا یکی از عوامل اصلی این تصادف بوده است و به نظر می‌رسد این بازیگر آمریکایی دنیای واقعی را در آخرین تصادف خود با فیلم‌هایش اشتباه گرفته بوده است. ساعت ۳:۳۰ بعد از ظهر خودروی اسپرت پل واکر به خاطر سرعت غیر مجاز از مسیر منحرف می‌شود و بعد از یک پرواز سینمایی و برخورد با چند درخت آتش می‌گیرد.

گزارش‌ها نشان می‌دهد که پس از آتش‌سوزی واکر و دوستش در ماشین گیر افتاده‌اند و راهی برای فرار نداشته‌اند. یکی از دوستان پل واکر در گفت و گو با رسانه‌ها با تأکید بر علاقه این بازیگر به داشتن سرعت زیاد گفت: خیلی مرگش عجیب است.

او «سریع و خشمگین» کشته شد. او عاشق سرعت و ماشین بود و در همین مسیر هم جانش را از دست داد. او در ماشین خیلی سریع کشته شد. مقام‌های پلیس آمریکا سرعت بالای پورشه را یکی از عوامل اصلی این سانحه اعلام کرده‌اند.


تصاویری از آخرین تصادف پل واکر بازیگر سریع و خشمگین

گفته می‌شود پورشه قرمز رنگ پس از برخورد با تیر چراغ برق آتش گرفته است.

واکر بیش از همه برای بازی در نقش برایان اوکانر، کارآگاه اداره پلیس لس آنجلس و بعدها افسر پلیس فدرال در سری فیلم‌های موفق «سریع و خشمگین» (Fast and the Furious) تولید شرکت یونیورسال شهرت داشت.

یونیورسال در بیانیه‌ای گفت: «پل برای ۱۴ سال یکی ازمحبوب‌ترین و محترم‌ترین اعضای خانواده استودیوی ما بود و از دست دادن او برای ما، تمام دست‌اندرکاران فیلم‌های «سریع و خشمگین» و طرفداران بی‌شمار این مجموعه، ویرانگر است.»

از دیگر فیلم‌های واکر می‌توان به «پرچم‌های پدران ما» و «Takers» اشاره کرد. او فیلم‌های «Brick Mansions» ،«Vehicle 19» و درام «ساعت‌ها» را آماده نمایش دارد. فیلم آخر ۱۳ دسامبر اکران می‌شود.

 پل واکر، وین دیزل و دواین جانسن در صحنه‌ای از «سریع و خشمگین ۶»

واکر که متولد سپتامبر ۱۹۷۳ در گلندیل در کالیفرنیا بود، کار در حرفه نمایش را با حضور در فیلم‌های تبلیغاتی و مجموعه‌های تلویزیونی مانند «Charles in Charge»، «رئیس چه کسی است» و «جوان و بی‌قرار» آغاز کرد.

او اواخر دهه ۱۹۹۰ با بازی در فیلم‌هایی چون «پلزنت‌ویل» (۱۹۹۸) و  «Varsity Blues» تولید ۱۹۹۹ اسم و رسمی به هم زد و با اولین «سریع و خشمگین» (۲۰۰۱) به شهرت فراوان دست پیدا کرد.

واکر این اواخر در قسمت هفتم «سریع و خشمگین»‌ بازی می کرد. شباهت ماهیت مرگ او با خط داستانی سری فیلم‌های «سریع و خشمگین» که در آن مسابقات اتوموبیل‌رانی خیابانی حرف اصلی را می‌زند، ترسناک است. با مرگ واکر قطعا سرنوشت فیلم هفتم و قسمت‌های بعدی «سریع و خشمگین» نامشخص است.

گردآوری : مجله ابرتازه ها

منبع : مجله مهر – فرارو

The post تصاویری از آخرین تصادف پل واکر بازیگر سریع و خشمگین appeared first on مجله ابرتازه ها.

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. frzad:

    بار ها در انتهای این فیلمها از مردم می خواهند از انجام کارهای سینمایی در زندگی عادی خوداری کنن .این واقعیت را واکر با مرگ خودش نشان داد کسی که با سرعت های زیاد در فیلم سروکار داشت وهمیشه پیروز میشد .این واقعیت را نشان دادکه زندگی واقعی با فیلم تفاوت زیاد دارد . روحش شاد باد

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.