تصاویری از حواشی مراسم اهدای نشان‌ به مذاکره‌کنندگان هسته‌ای



تاریخ انتشار: ۸ February 2016 | 12:01 pm

حاشیه های جالب اهدای نشان‌های دولتی به مذاکره‌کنندگان هسته‌ای+ عکس

 رییس جمهور کشورمان به پاس قدردانی از زحمات وزیر خارجه در جریان تصویب برجام به ظریف نشان لیاقت و مدیریت اعطا کرد.

 

 اهدای نشان‌های دولتی به ظریف و …

 مراسم تقدیر از دست اندرکاران مذاکرات هسته ای دقایقی پیش با حضور حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور آغاز شد.در بنری که در سالن اجلاس سران نصب شده عنوان این مراسم «تجلیل از خانواده شهدای هسته ای و افتخار آفرینان برجام» ذکر شده است.در این مراسم رئیس جمهور به محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه، علی اکبر صالحی رییس سازمان انرژی اتمی و حسین دهقان وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح نشان ملی درجه یک لیاقت اهدا خواهد کرد.

همچنین به ٢٨ نفر از اعضای تیم مذاکره کننده نشان خدمت داده خواهد شد.در این مراسم اکثریت اعضای هیئت دولت حضور دارند. خانواده شهدای هسته ای نیز در این مراسم حضور دارند.

………………………………………………………………………………………………………………………………………..

ظریف در مراسم اهدای نشان دولتی: برجام معادله و توافقی مبتنی بر رفع نگرانی‌های تمام طرف‌هاست.ما باید هوشمندانه و هوشیارانه اقدامات طرف مقابل را رصد کنیم.باید اطمینان حاصل کنیم که جناح‌هایی که به دنبال تنش و درگیری هستند، ‌قادر نباشند که اجرای برجام را با مشکل روبرو کنند. ظریف در هنگام دریافت نشان لیاقت از سوی رئیس جمهور: هدایت و حمایت رهبر معظم انقلاب و هدایت رئیس جمهور بیشترین سهم را در به نتیجه رساندن مذاکرات داشت. آنچه باعث این پیروزی شد، هوشیاری و مقاومت مردم بزرگ ایران بود که حربه تحریم را ناکارآمد کردند و قدرت های جهان را ناگزیر از تسلیم در برابر اراده ملت کردند و آنان را به تکریم واداشتند. 

مراسم اهدای نشان‌های دولتی به مذاکره‌کنندگان هسته‌ای

مراسم اهدای نشان‌های دولتی به مذاکره‌کنندگان هسته‌ای

منبع: نسیم

 

 

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.