تصاویری از طرح برخورد با روزه‌ خواری در کوهستان‌های پایتخت

طرح ویژه برخورد با اغذیه‌فروشان متخلف و روزه‌خواری در ماه مبارک رمضان در کوهستان‌های پایتخت اجرا شد.
خبرگزاری ایسنا: طرح ویژه برخورد با اغذیه‌فروشان متخلف و روزه‌خواری در ماه مبارک رمضان در کوهستان‌های پایتخت اجرا شد.

ماموران پلیس پایتخت در ادامه طرح برخورد با تظاهر به روزه‌خواری در اماکن عمومی، طرح ویژه برخورد با اغذیه‌فروشان متخلف و تظاهر به روزه‌خواری را از صبح روز جمعه در ارتفاعات پایتخت به مرحله اجرا گذاشتند.

بر اساس این طرح ماموران پلیس کوهستان و پلیس امنیت و اماکن تهران بزرگ ضمن حضور در مراکز تفرجگاهی کوهستانی و ارتفاعات پایتخت با مظاهر روزه‌خواری، اغذیه فروشان و قهوه‌خانه‌ها در این مناطق برخورد کردند.

سردار حسین ساجدی‌نیا، فرمانده انتظامی تهران بزرگ پیشتر در این خصوص گفته بود که تسهیلات ویژه‌ای برای اغذیه‌فروشان در طول ماه مبارک رمضان در نظر گرفته شده است و این صنوف می‌توانند از اذان مغرب تا اذان صبح به فعالیت‌های صنفی خود ادامه داده و در طول این مدت باز هستند.

به گفته فرمانده انتظامی تهران بزرگ این تسهیلات در راستای محدودیت زمانی این صنوف در نظر گرفته شده است چرا که این صنوف نمی‌توانند در طول روز فعالیت کنند.

وی همچنین به تسهیلات اتخاذ شده در مورد فعالیت‌ رستوران‌ها، و صنوف مشابه نیز گفته بود که در طول ماه مبارک رمضان این صنوف می‌توانند از افطار تا ساعت یک بامداد به فعالیت ادامه دهند و در طول روز اجازه فعالیت ندارند.

ساجدی‌نیا تاکید کرده بود که تنها رستوران‌هایی می‌توانند در طول روز فعالیت کنند که مجوزهای لازم را از اداره اماکن اخذ کرده باشند.

نیروی انتظامی نیز پیشتر اعلام کرده بود که متصدیان هتل‌ها، رستوران‌های بین راهی، مهمانپذیرها، پایانه‌ها، فرودگاه و راه‌آهن صرفا برای مسافران خود می‌توانند ضمن اخذ مجوز از مراجع‌ذیربط با رعایت شئونات اسلامی و پوشش فضای مربوطه فعالیت کنند اما ارایه خدمات توسط سایر مراکز پذیرایی از اذان صبح تا اذان مغرب ممنوع بوده و در صورت مشاهده برابر مقررات با متخلفان برخورد خواهد شد.

طبقه بندی: اخبار مهم   |   تعداد بازدید: ۱۰۷ نفر   |   تاریخ انتشار: شنبه ۷ مرداد
آخرین اخبار و جدیدترین مطالب در مورد


مجله اینترنتی عکس ، دانلود اهنگ ، اس ام اس ، اخبار روز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.