تصاویر: احمدی نژاد در مراسم تحلیف «مادورو»

۳۱فروردین۱۳،

مراسم تحلیف “نیکلاس مادورو” در حالی برگزار شد که در مقابل حضور سران و شخصیت های سیاسی داخل و خارج این کشور فرد مهاجمی با رساندن خود به مادورو در مراسم تحلیف اخلال ایجاد کرد.

فرارو: مراسم تحلیف “نیکلاس مادورو” در حالی برگزار شد که در مقابل حضور سران و شخصیت های سیاسی داخل و خارج این کشور  فرد مهاجمی با رساندن خود به مادورو در مراسم تحلیف اخلال ایجاد کرد.

در مراسم تحلیف مادورو رهبران ده‌ها کشور جهان از جمله «محمود احمدی‌نژاد» رئیس‌جمهوری ایران و «رائول کاسترو» رئیس‌جمهوری کوبا حضور داشتند.

مراسم تحلیف مادورو در حالی برگزار شد که کمیسیون نظارت بر انتخابات ونزوئلا با شمارش مجدد آرا در روز یکشنبه موافقت کرده است.

اما همزمان با برگزاری مراسم تحلیف “نیکلاس مادورو” و سخنرانی وی در پارلمان این کشور، یک جوان که لباس قرمز به تن داشت سعی کرد که برای لحظاتی این مراسم را مختل کند.

تصاویر تلویزیونی نشان می‌دهد که این جوان خود را به محل سخنرانی رسانده و با کنار زدن “مادورو”، میکروفون را از او گرفت.

هنگام این اتفاق، تلویزیون دولتی ونزوئلا پخش مستقیم مراسم تحلیف را قطع کرد و نیروهای امنیتی فرد مهاجم را از پارلمان خارج کردند.

اگرچه در این اتفاق به مادورو آسیبی نرسید اما وی با انتقاد از تدابیر امنیتی در نظرگرفته شده گفت که این مسئله می‌توانست با تیراندازی و مرگ وی همراه باشد. عکس های زیر از خبرگزاری فرانسه انتخاب شده است.


مجله اینترنتی برترین ها | پورتال خبری و سبک زندگی
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.