تصاویر شگفت انگیز جدید از GTA V

اگر شما هم از کسانی هستید که در حال زیر و رو کردن اینترنت میباشید تا اطلاعات جدیدی را درباره نسخه پنجم (V) سرقت بزرگ اتومبیل بدست آورید برای شما خبر های خوب و هم چنین بدی را داریم. خبر خوب این است که Rockstar تصمیم گرفته است تصاویر جدیدی را ز این بازی منتشر کند و خبر بد این که به نظر میرسد این تصاویر از روی عمد توسط شرکت ساخته شده اند و ممکن است در بازی شاهد آنها نباشیم.

در هر سه تصویر شما متوجه میشوید که وسایل مربوط به حمل نقل قرار گرفته اند و سوژه تصاویر نیز در اصل حمل و نقل موجود در این بازی میباشد. البته باید قبول کرد که تصاویر زیاد به یک دیگر مربوط نیستند زیرا هیچ کس در هنگام دوچرخه سواری تصمیم به سوار شدن هواپیما آنها هم از نوع جت جنگی نمیگیرد. نکته موجود در تصویر جت این است که میتوانید به وضوح تصویر کاراکتر اصلی بازی را در اتاق خلبان هواپیما مشاهده کنید.

البته تاکنون اطلاعاتی را درباره کاراکتر اصلی بازی که در تصاویر مشخص شده است دریافت نکرده ایم. شرکت Rockstar نیز قصد ندارد اطلاعات بازی را یک جا منتشر کند و برگ های برنده را در نزد خود نگه داشته است. ممکن است در آینده نیز شاهد انتشار کم کم اطلاعات از سوی شرکت سازنده بازی باشیم. امکان دارد این اطلاعات ربطی به تصاویر منتشر شده داشته باشد. اما هنوز نیز باید صبر کنیم تا در آخر بتوان فهمید که GTA V واقعا چگونه بازی است.

منبع : SlashGear

مطالب مرتبط

  • تصاویری از محیط بازی GTA V
  • نظر تحلیل گران درباره ی GTA 5
  • بازی محبوب GTA 5 از سری Grand Thief Auto عرضه خواهد شد
تا این لحظه ۸نظر ثبت شده
  1. پدی . حسی:

    راک استار به پای آبیسافت نمیرسه

  2. امير حسين:

    ببخشید اگه کسی تو جی تی ای سوتی پیدا کرده عکساش رو برای من بفرسته

  3. سامان:

    gtav بهترینه

  4. علیرضا:

    gtav صد درصد بازی واچ داگز رو قورت میده پسر

  5. SS:

    فقط watch dogs

  6. علي:

    من کار ازادی ندارم طرفدار هیچ شرکتی هم نیستم الکی تبلیغات کنم براش من فقط گرافیک برام مهمه نه چیز دیگه
    َگرافیکم GTA V خودش بکشه به پای watch dogs نمیرسه وقتی امد بخرید تا بفهمید گرافیک یعنی چی تازه ubisoft داره
    Asasins جدید میسازه بلک فلاگ این یه گرافیک جدید نسل بعد

  7. اميد:

    خوبه توش ازادی بالا تر watch dogs من هم watch dogs با هم GTA V ولی یه نکته watch dogs گرافیکش ۲ برابره تازه Ubisoft معروف ساخته البته Rockstar هم معروف ولی ubi امسال توپه چون داره Asasins 4 میسازه

  8. مهدی:

    با سلام خدمت شما.بازی بسیار خارقلاده و همون طور که نشون میده بسیار Open World هستش/از شما خواهش دارم اگه احیانن اخباری راجع به نسخه ی Pc در دست داشتید در اختیار کاربران بگذارید/با تشکر فراوان.

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.