تصمیم مدیران آرسنال در مورد فن پرسی

 این ستاره هلندی به تازگی اعلام کرد قصد ندارد قراردادش با توپچی ها تمدید کند و می خواهد در جلسه ای که به زودی با آرسن ونگر و یوان گازیدیس، مدیر اجرایی باشگاه خواهد داشت، روی تصمیمش پا فشاری کند.

 اما مدیران آرسنال می خواهند روی این بازیکن دست به قمار بزنند و در حالی که تنها یک سال دیگر از قرارداد او باقی مانده، او را در امیریتس نگه دارند.

 آرسنالی ها معتقدند با توجه به اینکه فن پرسی در تابستان سال آینده ۳۰ ساله خواهد شد و همچنین با توجه به سابقه مصدومیت های طولانی مدتش، شانسی برای بستن قراردادی ۴ ساله با باشگاهی بزرگ ندارد و به همین خاطر ناچار است تا قراردادش را با آرسنال تمدید کند.

 این در حالی است که منچسترسیتی سخت به دنبال یه خدمت گرفتن این ستاره هلندی است و در صورتی که این برنامه آرسنالی ها عملی نشود، آنها مبلغی در حدود ۲۰ تا ۲۵ میلیون پوند را از دست خواهند داد.

 یک منبع نزدیک به این باشگاه گفت:” ما می خواهیم او را حفظ کنیم و براساس قرارداد فعلی، اجازه رفتن به او نمی دهیم. وقتی او ۳۰ ساله شود، تمدید قرارداد با او راحت تر خواهد بود. امیدواریم او در طول این فصل، نظرش در مورد رفتن را تغییر بدهد.”


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.