تصمیم درمورد حضور علی کریمی

گردآوری توسط گروه ورزش ممتاز نیوز

سخنگوی هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس تاکید کرد که در مورد علی کریمی و دیگر بازیکنان سرمربی سرخپوشان تصمیم گیرنده است.

حمید استیلی در مورد اینکه آیا بحث حضور علی کریمی در پرسپولیس در هیئت مدیره این باشگاه مطرح شده است، عنوان کرد: در جلسه هیئت مدیره اصلاً در مورد بازیکن مسئله‌ای مطرح نشد و در این موارد فقط سرمربی تصمیم گیرنده است. کریمی بازیکن بزرگی است که خدمات زیادی برای پرسپولیس انجام داده است.

وی در خصوص اینکه آیا برنامه‌های علی دایی در هیئت مدیره مورد بررسی قرار گرفته اظهار داشت: دایی برنامه‌های خود را به آقای رحیمی تحویل داده و هنوز در هیئت مدیره برنامه‌های دایی مورد بررسی قرار نگرفته است. در جلسات گذشته در مورد مسائلی مانند چارت تشکیلاتی باشگاه صحبت شد و امکان دارد این موضوع در جلسه‌ بعدی مطرح شود.

سخنگوی هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس درباره آخرین اخبار از مذاکرات باشگاه پرسپولیس و عجمان امارات برای حل مشکل محمدرضا خلعتبری عنوان کرد: این مشکل به بخش حقوقی مربوط است و قطعاً دوستان تلاش می‌کنند تا این مشکل هم حل شود.

استیلی در پاسخ به این سوال که چه زمانی بدهی فصل پیش بازیکنان پرداخت می‌شود، تاکید کرد: بزرگترین مشکل ما این است که تمام حساب‌های باشگاه مسدود است و نمی‌توانیم برای پرداخت بدهی‌ها پولی واریز کنیم. اولین و مهمترین برنامه هیئت مدیره پرداخت بدهی‌های فصل گذشته بوده و هست.

وی تصریح کرد: ادامه این روند به ضرر پرسپولیس است و باید راه حل مناسبی پیدا شود. بیشترین بدهی باشگاه پرسپولیس به وزارت دارایی است و باید کمی هم کمک شود.

استیلی در مورد اینکه پول پرداختی اسپانسر باشگاه پرسپولیس دست چه کسی است، گفت: این پول باید به حساب باشگاه واریز شود که این کار هنوز میسر نشده به خاطر همین پول اسپانسر در حال حاضر دست وزارت ورزش است.

منبع:شهر خبر


پورتال ایران
باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.