تصویب طرح سازمان ملی استاندارد ایران

به گزارش تفسیری ممتازنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان در تاریخ ۵ شنبه ۱۸ آبان ۹۱،

عضو کمیسیون صنایع مجلس از تصویب طرح سازمان ملی استاندارد به‌عنوان یک طرح جامع در جهتی تولیدات ملی در این کمیسیون خبر داد.

بهروز نعمتی نماینده مردم همدان و اسد‌آباد در مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلمانیممتازنیوز، گفت: طرح سازمان ملی استاندارد که طرح جامع و مناسبی در جهتی تولیدات ملی بشمار می‌رود به تصویب کمیسیون صنایع و معادن رسید و به صحن علنی مجلس ارائه خواهد شد.

وی در ادامه افزود: هیات امنای بسیار قویی برای سازمان ملی استاندارد در نظر گرفته شده است که رئیس جمهور به عنوان رئیس هیات امنا و وزیر صنعت، معدن و تجارت به عنوان جانشین وی در صورت غیاب رئیس هیات امنا منسوب شده‌اند.

نعمتی با بیان اینکه امیدواریم با تصویب این طرح از این پس کالاهایی با استانداردهای بسیار بالا در کشور تولید کنیم، اظهار داشت: با تصویب این طرح می‌توانیم در بحث صادرات جایگاه بهتری نسبت به قبل کسب و محصولاتی با استاندارد مناسب را که نشانه قدرت تولید داخلی به شمار می‌رود را صادر کنیم.

نعمتی در پایان مطرح نمود: در مجموع این طرح بسیار جامع و کامل بوده که با بیش از ۴۵ ماده به تصویب کمیسیون رسید و تنها چند بند برای بررسی از این طرح باقی مانده که در جلسات آتی کمیسیون مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.