تصویری /وزیر دارائی المان به یونان درمورد اجرای تعهداتش هشدارداد

تهران /واحد مرکزی خبر / اقتصادی /۱۳۹۰/۲/۲۱
۰۰:۰۰:۰۰٫۰۰
ولفگانگ شویبل وزیر دارائی المان که در بروکسل به سر می برد امروز در یک کنفرانس خبری به یونان هشدار داد این کشور باید به توافقنامه ای که با حامیان بین المللی اش بدست آورده پایبند باشد.
به گزارش مونیتورینگ اخبار خارجی واحد مرکزی خبر وزیر خارجه المان اضافه کرد یونان باید همچنین اصلاحات قول داده خود را برای ماندن در منطقه یوربه اجرا دراورد .
وزیر خارجه المان خاطرنشان کرد اگر یونان خواهان ماندن در منطقه یورو است هیچ راهی بهتر ازان نیست که این کشور قبلا برداشته است.
وزیر دارائی المان گفت یونان در قبال اصلاحات وبرنامه ریاضتی دویست چهل میلیارد یورو دریافت کرده است در غیراین صورت حامیان یونان حاضربه کمک مالی بیشتر نیستند.
وی گفت ضرورت دارد یونانیها یک دولت با ثبات تشکیل دهند و قویا به تعهدات خود پایبند باشند انوقت است که ما هم به تعهدات خود به یونان پایبند خواهیم بود واین دیگر بستگی به یونان دارد تا تصمیم خود را به گیرد .
اظهارات وزیر المان درحالی صورت می گیرد که احزاب سیاسی یونان در پی انتخابات روز یک شنبه هنوز قادر به تشکیل دولت نشده اند.
براساس نظر سنجیها اکثریت مردم یونان خواهان ماندن در منطقه یورو هستند زیرا مردم یونان مزایا پول واحد ومشترک را برغم فشارها به خوبی درک می کنند .

IRIBNews RSS EconomicNews

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.