تصویب جذب ۳ ملی پوش و دو خارجی در نشست امروز مربیان بسکتبال

محسن صادق زاده روز چهارشنبه افزود: امسال با یک تفکر عمیق تر و رو به جلو بسکتبال ایران می خواهد حرکت کند و این را می توان از تصمیمات امروز متوجه شد.

وی ادامه داد: تمام مربیان ومسئولان حاضر در جلسه نظرات خود را اعلام کردند و در نهایت همه با تصمیم گیری جمعی قوانینی را تصویب کردند.

سرمربی تیم بسکتبال فولاد ماهان اصفهان گفت: در نخستین تصمیمی که گرفته شد، قرار شد لیست بازیکنان درجه یک از ۷۰ نفربه ۲۴ نفر کاهش پیدا کند وهر تیم تنها سه بازیکن از میان نفرات درجه یک جذب کند.

وی تصریح کرد: قرار شد جذب سایر بازیکنان برای تیم ها آزاد باشد و هر تیم موظف به جذب چند بازیکن جوان هم باشد.

وی اظهار داشت: هر تیم می تواند برای فصل آینده ۲ بازیکن خارجی جذب کند و در زمین تنها از یک نفرآنها استفاده کند. تیم ها از مرحله حذفی می توانند از هر ۲ بازیکن به طور همزمان سود ببرند.

صادق زاده گفت:جلسه بسیار خوبی بود و از اینکه به نظرات مربیان لیگ این چنین توجه شد بسیار خوشحالم و این مساله باعث رشد بسکتبال ایران می شود.

سرمربی تیم بسکتبال فولاد ماهان اصفهان در خصوص ادامه فعالیت خود در این تیم برای فصل آینده خاطرنشان کرد: با باشگاه صحبت هایی داشته ام و ساکت نیز از من برنامه گرفته است. باید تمام تلاش خود را برای حضور قدرتمند در لیگ فصل آینده انجام دهیم.

ورزشی **۹۱۱۸**۱۵۹۰

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۲۰۳۷۸۴


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.