تصویب لایحه کاهش ساعت کاری زنان

لایحه تقلیل ساعت کاری بانوان در جلسات کمیسیون فرعی امور اجتماعی دولت مطرح و ضمن اعمال اصلاحاتی به تصویب این کمیسیون رسید.

لایحه کاهش ساعت کاری زنان در کمیسیون فرعی امور اجتماعی دولت تصویب شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت، درلایحه کاهش ساعت کاری زنان پیش بینی شده است که در راستای تحکیم خانواده و حمایت از زنان دارای شرایط خاص اجتماعی، ساعات کار زنان سرپرست خانوار، دارای فرزند زیر ۷ سال، همسر یا فرزند معلول و مبتلا به بیماری‌های خاص یا صعب العلاج حسب تقاضای کارکنان مشمول این قانون از ۴۴ ساعت به ۳۶ ساعت با حفظ حقوق و مزایا، تقلیل یابد.

بنابراین گزارش، لایحه تقلیل ساعت کاری بانوان در جلسات کمیسیون فرعی امور اجتماعی دولت مطرح و ضمن اعمال اصلاحاتی به تصویب این کمیسیون رسید.

 لایحه تقلیل ساعت کاری بانوان در جلسات کمیسیون فرعی امور اجتماعی دولت مطرح و ضمن اعمال اصلاحاتی به تصویب این کمیسیون رسید.


پایگاه خبری تحلیلی ممتاز | Momtaz News

تا این لحظه ۴نظر ثبت شده
  1. فاطمه:

    با سلام طرح بسیار عالی است و نشانگر این است که دولت به تمام زوایای زندگی بانوان کارمند مشرف می باشد و از اینکه به فکر ما هستید بی نهایت سپاسگزاریم ولی خواهشا قانون با تبصره نباشد که فقط دولتی ها بتوانند از آن استفاده کنند. برای تمام بانوان مورد اشاره اجرا گردد. با تشکر

  2. مهرگان:

    من دارای فرزند دو سال و نیمه هستم این مصوبه از کی اجرا خواهد شد؟

  3. رضا:

    طرح بسیار جالبی است امیدوارم تصویب بشه.

  4. بهبودی:

    من خودم یک کارمند هستم مجبورم قبل از اینکه بچه هام برن مدرسه از خونه بزنم بیرون و بعد اونها یعنی یک ربع به سه برگردم خونه واقعا بعد از اومدن پخت و پز درست کردن ناهار هم که بماند از بس خسته ای باید یک ساعت هم که بخوابی .اگه این لایحه تصویب مجلس بشه واقعا برای تحکیم بنیان خانواده کار بسیار با ارزشی دولت مردا کردن .من به عنوان یک کارمند تشکر میکنم.

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.