تصویری جالب از لحظه وقوع زلزله و سگی که زودتر متوجه زلزله می شود!!

کرایسلر C300 با تیون «جان فورتونو» » کرایسلر C300 با تیون «جان فورتونو»
حاشیه های مشکی حامل چراغ های مه شکن قرار داده شده که در یکی از آن ها (سمت شاگرد) دو چراغ وجود دارد.دستگیره درب ها و قاب آیینه های جانبی هم مشکی هستند تا در بدنه جانبی تمایز ایجاد کنند. تیونر برای تاکید بر کنتراست مورد نظر خود، در نمای عقب حروف C300 را مشکی کرده و حتی حاشیه سنسورهای فاصله را در سپرجلو و عقب مشکی رنگ کرده تا کاملا در چشم باشند
 آشنایی با تکنولوژی GPRS در شبکه‌های تلفن همراه » آشنایی با تکنولوژی GPRS در شبکه‌های تلفن همراه
شبکه­های GSM و GPRS امکان استفاده از ۸ تایم اسلات را در هر لحظه از زمان دارند. لذا سرعت انتقال اطلاعات را می توان با کنار هم قرار دادن تایم اسلات­ها، بیشتر و بیشتر کرد. دستگاه­های GPRS براساس ادغام تایم اسلات به کلاس های ذیل تقسیم می­شوند:
مدل کاملا جدید ریو 2012 Rio + عکس » مدل کاملا جدید ریو ۲۰۱۲ Rio + عکس
این در حالی است که نسخه  ۵ درب این خودرو که برای نخستین بار در نمایشگاه ژنو ارایه شد حالا برای فروش عرضه شده است این خودرو می تواند یکی از خودروهای پرفروش کیا باشد. این خودروساز کره ای با ایجاد تغییرات قابل توجه در شکل ظاهری و کارایی این خودرو یک خودرو بروز شده و کارآمد را ارایه کرده است.
خرده دعواهای زناشویی در دوران نامزدی » خرده دعواهای زناشویی در دوران نامزدی
بیشتر مردم معتقدند «یک روز دوران نامزدی، بهتر از یک سال دوران بعد از عروسی است!» گرچه این اعتقاد، مبالغه آمیز است اما حقیقت مهمی را بیان می کند؛ اینکه دوران نامزدی از جهانی مهم تر، شیرین تر، پربارتر، لذت بخش تر و سازنده تر از دوران پس از عروسی است.
عکس کار های خنده دار با مواد غذایی » عکس کار های خنده دار با مواد غذایی
در این مقاله عکس کار های خنده دار و بامزه با مواد غذایی را خواهید دید . حتما نگاه کنید، خوشتان می آید .
ازدواج یوسف تیموری با یک دختر تایلندی! + عکس خانوادگی » ازدواج یوسف تیموری با یک دختر تایلندی! + عکس خانوادگی
یوسف تیموری بازیگر طنز، ۴سال پیش با همسر تایلندی اش در تایلند آشنا شده و با وی ازدواج می کند. حاصل این ازدواج یک پسر ۲٫۵ساله است.
چگونه به راحتی به دیگران نه بگوییم؟ » چگونه به راحتی به دیگران نه بگوییم؟
نه گفتن چه به رئیسمان، چه به فرزندمان و چه به دوستانمان آسان نیست. در نتیجه بسیاری از ما به انجام کارهایی مجبور می شویم که دوست نداریم، یا برایمان سخت هستند.
رازهایی که هر زنی باید بداند! » رازهایی که هر زنی باید بداند!
این راهکارها به شما کمک می کنند که روابط بهتر و پربارتری را با همسرتان تجربه کنید. حتی در روابطی که به مشکلات جدی برخورد کرده اند نیز موثر هستند. مطمئن باشید می توانید نیروی جدیدی در زندگی تان ایجاد کنید.
فوت و فن‌های جذاب بودن را یاد بگیرید » فوت و فن‌های جذاب بودن را یاد بگیرید
یونانی های قدیم آن را یک نیروی الهی می دانستند که با فرد زاده می شود و آدم های عادی از وجودش بی بهره اند؛ اما روانشناسان امروزی می گویند کاریزما، بیشتر از آنکه یک نیروی معجزه آسا باشد، یک مهارت است.
زیبایی بی نظیری که هوش از سر می رباید!! + تصویر » زیبایی بی نظیری که هوش از سر می رباید!! + تصویر
افراد شجاع و نترس همه جا هستند، حتی در میان کوه های مرتفع نروژ،مکانی که انسان به سختی بر ان قدم می نهد. این عکس توسط عکاسی بریتانیایی گرفته شده است که پس از ۵ ساعت پیاده روی برای عکاسی از چشم انداز گسترده از Fjords نروژ پیاده روی و کوهپیمایی کرد تا سرانجام خود را به این مکان رسانید.


مجله اینترنتی ممتازنیوز سرگرمی و تفریحی اخبار روز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.