تصویر ۶۰۰۰ نسخه از کتب خطی کتابخانه مجلس را می خواهید، این خبر را بخوانید

به گزارش خبرآنلاین زهرا عبداللهی معاونت فنی کتابخانه، موزه و مرکز اسناد مجلس شورای اسلامی در گفتگویی با سایت کتابخانه گفت: کتابخانه مجلس در جهت تسهیل دسترسی محققان و پژوهشگران به منابع٬ در نمایشگاه امسال اقدام به ارائه سرویس ویژه جهت بازدیدکنندگان از نمایشگاه خصوصا غرفه «کتابخانه مجلس» کرده است.

عبداللهی با اعلام این خبر افزود: بازدیدکنندگان محترم می توانند با مراجعه به غرفه کتابخانه مجلس و مراجعه به مسئول ارائه منابع دیجیتال بعد از جستجوی عنوان و یا شماره نسخه مورد نظر٬ فرم درخواست دریافت دیجیتالی منابع را پر کرده و در زمان بسیار کوتاه فایل آماده دیجیتالی نسخه مورد نظر خود را به صورت رایگان دریافت نمایند.

او گفت: گفتنی است تعداد کل منابع خطی کتابخانه مجلس حدود ۲۵ هزار مجلد بوده که این تعداد به همراه رسایل موجود در هر کدام حدود ۵۰ هزار عنوان می باشد. همچنین تصاویر حدود ۶۰۰۰ نسخه سنگی و سربی آماده ارایه بوده که انشاءالله در آینده نزدیک تصاویر کل منابع سنگی و سربی در اختیار همگان قرار خواهد گرفت.

معاونت فنی کتابخانه مجلس در ادامه اضافه کرد: با توجه به کثرت تعداد مراجعین٬ از بازدیدکنندگان تقاضا داریم درخواستها در تعداد محدود بوده و برای دریافت تعداد بیشتر منابع با مراجعه به سایت کتابخانه مجلس و یا مراجعه حضوری به کتابخانه اطلاعات مورد نیاز خود را به صورت رایگان دریافت نمایند.

برای مشاهده اخبار و اطلاعات بیشتر از کتابخانه و موزه مجلس شورای اسلامی لطفا اینجا را کلیک کنید.

/۶۲۶۲

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.