تظاهرات مسلمانان در میشیگان – بین الملل

هزاران تن از مسلمانان در ایالت میشیگان ، با برپایی تظاهراتی گسترده ، توهین به مقدسات اسلامی را محکوم کردند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ستاد حقوق بشر به نقل از هفته نامه ویکلی استاندارد، هزاران تن از مسلمانان آمریکا در ایالت میشیگان ،با برپایی تظاهراتی گسترده ، خشم خود را نسبت به فیلم موهن آمریکایی به نام” معصومیت مسلمانان” و توهین به مقدسات اظهار داشتند.

این تظاهرات را مرکز اسلامی دیربورن ، سازمان دهی کرده بود.

سردبیر یک روزنامه محلی در میشیگان، با تهیه یک پوستر تبلیغاتی ، تصاویر عشق مسلمانان به حضرت محمد(ص) و نفرت و انزجار نسبت به اهانت کنندگان به مقدسات اسلامی را به خوبی به نمایش گذاشته است.

شرکت کنندگان در این تظاهرات در بیانیه ای تاکید کردند: نزدیک به یک دهه از زمانی که صدام حسین سرنگون شد ، می گذرد ، مردم دیربورن آمریکا با جشن گرفتن این خبر ،منتظر برقراری دموکراسی در خاورمیانه و صلح و آرامش بودند ، اما اکنون توهین به مقدسات از سوی آمریکا خشم وانزجار مسلمانان را درسراسر جهان برانگیخته. باید قوانینی وضع شود که جلوی توهین به مقدسات و اسلام هراسی را بگیرد. روز توهین به حضرت محمد(ص) به نام روز غم برای مسلمانان در آمریکا ثبت خواهد شد.

در ادامه این بیانیه آمده است: آمریکا باید به دلیل ساخت و پخش این فیلم موهن و توهین به مقدسات از مسلمانان عذرخواهی کنند و قوانین بازدارنده ای در این خصوص وضع نماید.

۴۹۴۹

دانلود   دانلود


خبرآنلاین
بازنشر:ممتازنیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.