تعامل خوب رادیو و شبکه خبر

جام جم آنلاین: محمد حسین صوفی معاون صدای رسانه ملی در شورای مدیران رادیو که این هفته میزبان مدیران ارشد شبکه خبر بود تعامل دو سویه رسانه رادیو و این شبکه را بسیار خوب شمرد.

 به گزارش روابط عمومی صدا، محمد حسین صوفی معاون صدای رسانه ملی در شورای مدیران رادیو که این هفته میزبان زابلی زاده مدیر شبکه خبر و جمعی از مدیران آن شبکه بود ضمن اظهار خرسندی از تعامل بسیار خوب این دو رسانه با یکدیگر اظهار کرد: در ۲ تا ۳ سال گذشته رادیو توانسته است تعامل بهینه‌ای را با شبکه خبر برقرار کند و برنامه ها،فعالیت‌ها و اقدامات و عملکردهای خود را در آن شبکه انعکاس دهد.

صوفی تصریح کرد: یکی از استراتژی‌های رادیو در این روزها دیده شدن است و این بدان معناست که رادیو بتواند برنامه‌های خود را بیش از گذشته به مخاطبان معرفی کند که نتیجه آن حفظ مخاطب فعلی،مخاطب آفرینی و جذب مخاطب جدید خواهد بود و برای اینکه شنوندگان شبکه‌های رادیویی بتوانند از عناوین برنامه ها،موضوعات،
چهره برنامه سازان و کیفیت برنامه‌ها اطلاع یابند، استفاده از رسانه شبکه خبر می‌تواند بعنوان یکی از مهم‌ترین مراکز اطلاع رسانی کمک بسیار زیادی به دیده شدن رادیو صورت دهد.

معاون صدا در ادامه از فعالیت‌های شبکه خبر در انعکاس اقدامات رادیو در حوزه‌های مختلف و همچنین مناسبتهای مختلف از جمله جشنواره‌های بین‌المللی رادیو تقدیر و تشکر کرد.

رادیو تصویررا به زیبایی در ذهن مخاطب ترسیم می‌کند

در ادامه این نشست زابلی زاده مدیر شبکه خبر در سخنان خود رادیو را رسانه‌ای موثر و فعالیت‌های صورت گرفته در آن را گسترده برشمرد و تصریح کرد: زحمات شکل گرفته در این رسانه قابل انعکاس و استفاده در شبکه خبر است و برای این امر ما باید نحوه انجام آن و ساز و کارش را بشناسیم.

مدیر شبکه خبر اظهار کرد: با وجود شبکه‌های زیاد رادیو به خصوص شبکه‌های تخصصی آن کار نویسندگی و پردازش پیام در صدا به مراتب از حوزه‌های دیگر رسانه مثل تصویر قویتر صورت می‌پذیرد و دلیل آن این است که دوستان ما در رادیو باید تصویر سازی را در ذهن مخاطب انجام دهند و کسانی که اهل قلم هستند و آن را به دست می‌گیرند به دلیل نداشتن مکمل‌های تصویری مجبور هستند به گونه‌ای مطالب را بنویسند که تصویر به زیبایی درذهن شنوندگان ترسیم شود و این هنر در حوزه صدا به خوبی پیدا می‌شود به طور مثال در نمایش‌های رادیویی روزهای جمعه رادیو که دارای مخاطبان و شنوندگان زیادی است این کارصورت گرفته.

زابلی زاده با تأکید بر علاقه مندی شبکه خبر در استفاده از نکات ارزشمند برنامه‌های رادیویی برای استفاده دربرنامه‌های آن شبکه عنوان کرد: با رصد برنامه‌های رادیویی می‌توان از نکات ارزشمند آن در برنامه‌های خبری شبکه خبر در مناسبت‌های مختلف از جمله: ماه مبارک رمضان،صفر، عاشورا و… استفاده کرد و در کنار آن به معرفی رادیو و فعالیت‌های گسترده آن هم پرداخت.

وی رادیو را هم به دلیل داشتن مخاطبان زیاد و ظرفیت بالای آن رسانه‌ای موثر در معرفی شبکه خبر بر شمرد و این تعامل را دو سویه دانست و در ادامه افزود: برای استفاده از مطالب ارزشمند رادیو باید چگونگی ساز و کار آن معین، مشخص و راهکار آن شناخته شود.


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.