تعاونی اعتبار ثامن‌الائمه «ثامن» شد

۲۷م آذر ،

بینا- مدیر عامل تعاونی اعتبار ثامن گفت: با تاکید بانک مرکزی بر حذف اسامی ائمه از نام موسسات، ما این کار را آغاز کردیم و در مدت ۱۰ روز کلمه «ائمه» از نام این تعاونی اعتباری حذف می‌شود.
به گزارش بینا، حسین توکلی با اشاره به تغییر نام این تعاونی اعتباری به فارس اظهارداشت: با تاکید بانک مرکزی بر حذف اسامی ائمه از نام مؤسسات پولی، ما جزو اولین مؤسساتی بودیم که این کار را آغاز کرده و نام این تعاونی اعتباری به ثامن تغییر کرد.
وی با بیان اینکه این تعاونی اعتبار دارای ۶۰۰ شعبه است، افزود: براساس قراردادی که با پیمانکار منعقد شده در مدت ۱۰ روز باید تابلوهای تمامی شعب با عنوان تعاونی اعتبار ثامن درج شود.
مدیر عامل تعاونی اعتبار ثامن تصریح کرد: مقدمات لازم برای تبدیل شدن به بانک انجام شده و امیدواریم این تقاضا در شورای پول و اعتبار مطرح و به تصویب برسد.
اولین بار رئیس کل بانک مرکزی در ۱۹ شهریور ماه امسال بر لزوم حذف نام ائمه از موسسات مالی و اعتباری، تعاونی‌های اعتبار و صندوق‌های قرض‌الحسنه تاکید و به به آنها اولتیماتوم داد.
مدتی بعد بانک مرکزی در بخشنامه‌‌ای تاکید کرد: شرکت های تعاونی اعتبار و صندوق‌های قرض الحسنه‌ای که از اسامی مقدس ۱۴ معصوم (ص) استفاده نموده‌اند، باید هر چه سریع‌تر نسبت به اصلاح تابلوی خود اقدام نمایند و در غیر این صورت از ادامه فعالیت آن جلوگیری خواهد شد.

RSS
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. azar:

    فقط میشود گفت بازی با کلمات بیش نیست ….. حالا اینها را بی خیال بحث مهم تر اینکه آیا واقعا” بانک مرکزی این موسسات ….. را فاقد اعتبار معرفی نمود ؟

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.