تعرفه تلفن ثابت ۱۲ درصد افزایش یافت

۱۶م اسفند ، فارس- معاون شرکت مخابرات گفت: طبق قانون، تعرفه‌گذاری به عهده شورای رقابت است و مخابرات تعرفه شورا را اجرا کرده بنابراین مخابرات مجوزی برای کاهش طول پالس نداشته و تنها نرخ پالس از ۴۴٫۷ ریال به ۵۱٫۰۳ ریال تغییر کرده است.

داوود زارعیان در در پاسخ به این سوال که چرا شرکت مخابرات هر دو مجوز‌ شورای رقابت برای افزایش تعرفه پالس و مجوز کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات برای کاهش طول پالس را برای تغییر تعرفه‌ها اجرا کرده اظهار داشت: در سال قبل تنها یک بار در تعرفه‌ها تغییر ایجاد شد که آن هم با مجوز شورای رقابت بوده است.

وی ادامه داد: زمانی که شورای رقابت مجوز تغییر تعرفه‌ها را به شرکت مخابرات داد، کمیسیون تنظیم مقررات به جای افزایش تعرفه، زمان پالس را کاهش داد.

معاون شرکت مخابرات ایران افزود: اما با توجه به اینکه شورای رقابت تعرفه را اعلام کرده بود و براساس مصوبات قانونی تعرفه‌گذاری به عهده این شورا است، مخابرات تعرفه شورای رقابت را اجرا کرد.

زارعیان تصریح کرد: شورای رقابت در سال ۹۰ به شرکت مخابرات اجازه داده بود تا سقف ۱۲ درصد افزایش تعرفه تلفن ثابت را اعمال کند.

معاون شرکت مخابرات ایران افزود: بنابراین تعرفه هر پالس از ۴۴٫۷ ریال به ۵۱٫۰۳ ریال افزایش یافت.

وی تاکید کرد: شرکت مخابرات تنها یک مجوز برای افزایش تعرفه داشت و آن هم مجوز شورای رقابت بود و مجوزی برای کاهش طول پالس نداشته است.

IT Iran
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.