تعرفه رایتل نهایی نشده است

معاون رگولاتوری گفت: موضوع تصویب تعرفه‌های اپراتور سوم هنوز در کمیسیون تنظیم مقررات مطرح نشده اما هر اپراتور تلفن همراه مجاز است حداکثر ۸ بار در سال تعرفه تشویقی اعلام کند.
لطف الله سبوحی در گفت‌وگو با فارس اظهار داشت: هر اپراتور تلفن همراه می‌تواند حداکثر ۸ بار در سال برای مشترکان خود تعرفه تشویقی اعلام کند.
معاون بررسی‌های فنی و صدور پروانه سازمان تنظیم مقررات افزود: اما هر بار که این طرح ‌های تشویقی را اعلام می کنند، بیش از ۳ ماه نمی توانند آن را اجرا کنند.
وی در پاسخ به این سوال که‌ آیا موضوع تعرفه ‌های اپراتور سوم در کمیسیون تنظیم مقررات مطرح شده، گفت: اپراتور سوم تلفن همراه کار خود را با تعرفه‌های تشویقی آغاز کرده و تعرفه‌های این اپراتور هنوز در کمیسیون تنظیم مقررات ارتبات نهایی نشده است.
سبوحی با بیان اینکه موضوع تعرفه‌های اپراتور سوم هنوز در کمیسیون مطرح نشده، گفت: تصور می‌کنم به زودی این موضوع در کمیسیون مطرح شود.
به گزارش فارس،‌ اپراتور سوم تلفن همراه از دی ماه با تعرفه‌های تشویقی کار خود را آغاز کرده و تعرفه‌های فعلی قرار است تا پایان بهار ۹۱ اعتبار داشته باشد.
از زمان آغاز به کار این اپراتور، قرار است تعرفه‌های همیشگی و نهایی آن در کمیسیون تنظیم ارتباطات تصویب شود که هنوز مجال طرح نیافته است.

iTanalyze.ir

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.