تعرفه پیامک تلفن ثابت و بین الملل تصویب شد

گردآوری توسط گروه اقتصاد ممتاز نیوز

https://www.momtaznews.com/wp-content/uploads/2014/09/0f86c89466cbb941ecec4cac57141e5b1.jpg

کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات در آخرین جلسه خود سقف تعرفه پیامک تلفن ثابت و بین‌الملل و خدمات شبکه خصوصی مجازی (VPN) بین‌الملل روی پهنای باند اینترنت را تصویب کرد.

دبیر کمیسیون تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی با اعلام این خبر گفت: سقف تعرفه پیامک از تلفن ثابت به تلفن ثابت داخل استانی، معادل تعرفه ۲ دقیقه مکالمه تلفن ثابت به ثابت داخل استان تعیین شده که در حال حاضر ۶۰ ریال است.

علی‌‌اصغر عمیدیان افزود: سقف تعرفه پیامک از تلفن ثابت به تلفن ثابت بین استانی و از تلفن همراه به تلفن ثابت و از تلفن همراه به تلفن ثابت معادل تعرفه ۴ دقیقه مکالمه تلفن ثابت به ثابت داخل استان تعیین شده که در حال حاضر ۱۲۰ ریال است.

وی درباره تعرفه پیامک صادره بین‌الملل گفت: براساس تصمیم کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات، دارندگان پروانه ارائه خدمات تلفن ثابت و همراه می‌توانند تعرفه هر پیامک صادره بین‌الملل را براساس توافق با اپراتورهای کشورهای مقصد تعیین کنند و دارندگان پروانه موظف هستند تعرفه‌های توافقی را به مشترکان اطلاع‌رسانی کنند.

عمیدیان همچنین درباره تعرفه خدمات شبکه خصوصی مجازی (VPN) بین‌الملل روی پهنای باند اینترنت اظهار کرد: سقف تعرفه برقراری این خدمت ۹۷۲ هزار تومان است که فقط در زمان دایرکردن خدمت دریافت شده و در زمان تمدید این تعرفه نباید دریافت شود.

وی سقف تعرفه خدمات VPN بین‌الملل روی پهنای باند اینترنت را ماهانه ۲۷۰ هزار تومان اعلام کرد.

– .

آخرین اخبار اقتصادی
باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.