تعرفه کارواش‌ها بر چه اساسی تعیین می‌شود؟

رییس اتحادیه اتوسرویس، تعمیرگاه، کارواش و پارکینگ تهران در رابطه با چگونگی تعیین تعرفه کارواش‌ها گفت: تعرفه‌ کارواش‌ها براساس کلاس و نوع خودرو، سال ساخت یا ارزش خودرو متفاوت بوده و طبیعی است که این تعرفه برای خودروهای با مدل‌های مختلف، متفاوت است.
علیرضا راسی اظهار کرد: تعرفه پارکینگ و کارواش مشخص است و تعرفه‌ها در این واحدها در معرض دید ارباب رجوع هستند و اگر جایی به هر دلیلی خلاف آن عمل ‌کند با آن برخورد می‌کنیم.
وی با بیان اینکه در حال حاضر حدود ۱۰۰ واحد مجاز کارواش و ۱۵۰ پارکینگ دارای مجوز در تهران مشغول فعالیت هستند، گفت: البته برخی پارکینگ‌ها برای بخش حمل‌ونقل و بخشی برای شهرداری هستند، بنابراین در آمار ما قرار نمی گیرند و زیر مجموعه‌ ما نیستند.
رییس اتحادیه اتوسرویس، تعمیرگاه، کارواش و پارکینگ تهران در بخشی از سخنان خود با بیان این‌که یکی از بهترین رسته‌های شغلی در حوزه‌ ما کارواشی‌ها هستند، توضیح داد: این رسته کمترین کار تخصصی را دارد؛ یعنی کسانی که در کارواش فعالیت می‌کنند، کمتر به توان تخصصی نیاز دارند و کار فنی چندانی برای فعالیت‌شان نیاز ندارند.
راسی همچنین گفت: براساس مصوبه‌ی هیات عالی نظارت وزارت صنایع قرار شده که پمپ بنزین‌ها و جایگاه‌داران نیز به اتحادیه ما اضافه شوند که البته بعضی از جایگاه‌داران چندان رغبتی به این موضوع ندارند.
۳۹۳۹

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.