تعطیلی جشنواره فیلم پروین به دلیل مشکلات مالی/۶۸ میلیون بدهکاریم

به گزارش تفسیری ممتاز نیوز به نقل از سینما پرس در تاریخ شنبه ۲۰م آبان ۹۱،

رضاخانی در برنامه هفت عنوان نمود:

سینماپرس-گروه تلویزیون/مازیار رضاخانی، دبیر جشنواره فیلم پروین در برنامه هفت گفت: برگزاری هفتمین جشنواره فیلم پروین اعتصامی به دلیل مشکلات مالی سازمان سینمایی و نبود بودجه به سال آینده موکول شد.

به گزارش تفسیری خبرنگار تلویزیون سینماپرس، مازیار رضاخانی دبیر جشنواره فیلم پروین در برنامه زنده تلویزیونی هفت گفت: تا روز چهارشنبه تصمیم بر این بود تا هفتمین دوره از جشنواره فیلم پروین اعتصامی را برگزار کنیم اما جواد شمقدری رییس سازمان سینمایی طی نامه ای اعلام نمودند برگزاری دوره هفتم جشنواره به دلیل مشکلات مالی به سال آینده موکول شود.

وی با اشاره به تأثیرات مثبت این جشنواره در خارج از کشور ادامه داد: ما آماده برگزاری این جشنواره هستیم اگر شمقدری همانند سال پیش درخصوص برپایی این جشنواره همت کند ما با تعدیل هزینه ها جشنواره را برگزار خواهیم نمود.

دبیر جشنواره فیلم پروین با اشاره به اینکه تعطیلی این جشنواره به نفع هیچ کس نیست، اعلام نمود: طی فراخوان هایی که برای برگزاری جشنواره فیلم پروین اعلام نموده بودیم آثار به دست ما رسیده و همچنان هم ارسال آثار را داریم. در این جشنواره ۸۰۰ فیلمساز زن شرکت خواهند نمود، ایرا، به عنوان سینمایی که بیشترین تعداد فیلم ساز زن را داراست با برگزار نشدن این جشنواره شبکه های معاند با پرداخت به ادعای ضد زن بودن ایران برای ما مشکل ساز خواهند شد.

وی اعلام نمود:انتظار داشتیم طبق قول هایی که از طرف رئیس سازمان سینمایی به ما داده شد جشنواره پروین را برگزار هم اکنون به خاطر اجاره دفتر دبیرخانه و فعالیت هایی که در این زمینه انجام شده حدود ۶۸ میلیون تومان بدهکار هستیم.

رضاخانی در پایان خاطرنشان نمود: برگزار شدن این جشنواره هیچ ارتباطی به اختلافات حوزه هنری و سازمان سینمایی ندارد و این مشکل دورن سازمانی است ما تاکنون درخصوص برگزاری این جشنواره بدون هماهنگی سازمان سینمایی حتی آب هم نخورده ایم.

انتهای پیام/ع.ت

انتهای خبر / شبکه خبری سینمای ایران/ کد خبر ۳۸۳۷۳


شبکه خبری سینمای ایران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.