تعطیلی سفارت کانادا بیانگر شکست دیپلماسی غرب علیه ایران

دبیر کل دفتر تحکیم وحدت با اشاره به موقعیت اجلاس عدم تعهد در ایران گفت: تعطیلی سفارت کانادا نشانگر عجز آمریکایی ها از شکست دیپلماتیک در برابر ایران است.

مهدی امیریان دبیر کل دفتر تحکیم وحدت در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران گفت: مانور دیپلماتیک ایران در اجلاس جنبش عدم تعهد خشم و عصبانیت دشمنان انقلاب اسلامی را برانگیخت.

وی با اشاره اینکه مانور دیپلماتیک ایران سیاست‌های ضد ایرانی دشمنان را تحت‌الشعاع قرار داد و همین امر موجب عصبانیت آنان شد، اظهار داشت: اقدام دولت کانادا با تشویق صهیویست‌ها و غرب برای جبران شکست دپپلماسی آنان در منطقه صورت گرفت.

دبیر کل دفتر تحکیم وحدت به عبور ایران از شرایط سخت اقتصادی در اوایل انقلاب اشاره کرد و بیان داشت: امروز جمهوری اسلامی در بالاترین سطح روابط منطقه‌ای قرار دارد و اینگونه اقدامات نابخردانه در مناسبات جمهوری اسلامی ایران نه تنها نقش کلیدی نداشته بلکه تنها نشان عجز و ناتوانی آنان از شکست در برابر ایران است.

امیریان در پایان با اشاره به این امر که تعطیلی سفارت کانادا بیانگر موفقیت ایران در اجلاس است؛ تصریح کرد: این گونه اقدامات حقیر از سوی هم‌پیمانان صهیونیست نه تنها تاثیری در مناسبات ایران نداشته بلکه راسخ تر شدن عزم دانشجویان برای پیگیری اهداف انقلاب اسلامی را موجب می‌شود.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.