تعهد مسئولان در برگزاری جشنواره تئاتر کودک تاثیر گذار است

علاوه بر تاثیر گذاری نقطه نظرات، تعهد مسئولان نیز برای برگزاری بهتر جشنواره تئاتر کودک و نوجوان تاثیر گذار است.

بهرام شاه محمد لو بازیگر پیشکسوت سینما، تئاتر و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران در خصوص تاثیر گذاری جشنواره تئاتر کودک و نوجوان گفت: جشنواره کودک و نوجوان زمانی تاثیر گذار خواهد بود که از تجربه های گذشته و نقطه نظرات شورای سیاستگذاری بهره مند شوند.
وی افزود: علاوه بر تاثیر گذاری نقطه نظرات در برگزاری بهتر جشنواره با تعهد مسئولان در اجرای بهتر و همچنین حمایت از برگزار کنندگان، جشنواره تئاتر کودک و نوجوان موفقی خواهیم داشت.
شاه محمد لو تصریح کرد: تجربیاتی که درچند سال اخیر جشنواره کودک و نوجوان کسب کرده ایم نتوانسته تحول چندانی را در موفقیت جشنواره کودک داشته باشد.
این بازیگر پیشکسوت افزود: نگاه به مقتضیات ژانر کودک به عنوان تأتر و همچنین به اجرا در آوردن تجربیات ازنکات مهم برگزار این جشنواره است .
شاه محمد لو در خصوص بازتاب این جشنواره گفت: با توجه به بازتاب سراسری جشنواره تئاتر کودک و نوجوان مسئولان و سیاستگذاران باید در جهت برگزاری موفقیت آمیز جشنواره حمایت های لازم را انجام دهند.
وی در خصوص آثار ارائه شده به جشنواره تئاتر کودک و نوجوان گفت: متأسفانه در جشنواره کودک و نوجوان مقوله مهم آموزش به فراموشی سپرده شده و یا اهمیتش مد نظر قرار نمی گیرد.
این بازیگر خاطر نشان کرد: این بازیگر خاطر نشان کرد: با توجه به فقر آموزش موجود، اکثریت گروه های تئاتری اطلاعات، دانش و آگاهی را از آثار خارجی تقلید می کنند به همین دلیل آثار اندکی قابل قبول و مناسب کودک و نوجوان است./م


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.