تعویض پلاک خودرو فقط در مراکز تعویض پلاک/کد رهگیری در هیچ یک از فرآیندهای پلیس راهور تعریف نشده است

۱۰م دیماه ،

معاون هماهنگ کننده پلیس راهنمایی و رانندگی گفت: برای نقل و انتقال وتعویض پلاک خودرو هیچ اقدامی غیر از مراجعه به مراکز تعویض پلاک برای پلیس راهور متصور نیست.

سرهنگ رحیم رمضان آقایی در گفتگو با خبرنگار اجتماعیممتازنیوز،با بیان این مطلب افزود: هموطنان می توانند با در دست داشتن مدارک هویت و مدارک خودرو به مراکز تعویض پلاک مراجعه کنند و برای نقل و انتقال و همزمان تعویض پلاک خودرو اقدام کنند.
معاون هماهنگ کننده پلیس راهور،اظهار داشت: تاکنون هیچ کد رهگیری درهیچ یک از فرآیندهای پلیس راهور تعریف نشده و داشتنش تحت هیچ شرایطی الزامی نیست.
سرهنگ رمضان آقایی تصریح کرد: در مراکز تعویض پلاک کارشناسان عالی ضمن بازدید از خودرو و پس از احراز اصالت و همچنین احراز هویت مالک و خریدار نسبت به نقل و انتقال خودرو و تعویض پلاک اقدام می کنند.
وی با تاکید بر اینکه از نظر پلیس راهور هیچ فرآیندی قبل و بعد از تعویض پلاک متصور نیست،بیان داشت: تمام عوارض متعلقه در مراکز تعویض پلاک اخذ خواهد شد.
سرهنگ رمضان آقایی با اشاره به اینکه سامانه پلیس راهنمایی و رانندگی،سامانه هایی می باشند که دیگر کاربران به آن دسترسی ندارند،خاطر نشان کرد:این سامانه ها تمام فرآیند نقل و انتقال و تعویض پلاک را در خود ذخیره و ثبت می کنند و این امر قابل پیگیری است و همچنین اطلاعات شخصی مردم تحت هیچ شرایطی در اختیار سایر سازمان ها یا مراکز خصوصی قرار نخواهد گرفت./ل


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.