تعیین تکلیف استخدام معلمین حق‌التدریسی و آموزشیاران سوادآموزی

تکلیف استخدام معلمین حق‌التدریسی و آموزشیاران نهضت سوادآموزی، این هفته در مجلس معین می‌شود.

به گزارش حوزه پارلمان باشگاه خبرنگاران ادامه رسیدگی به گزارش کمیسیون آموزش و تحقیقات در مورد طرح اصلاح ماده (۱۷) قانون تعیین تکلیف استخدامی معلمین حق‌التدریس و آموزشیاران نهضت سوادآموزی و گزارش کمیسیون عمران در موردلایحه اصلاح قانون دریایی ایران مصوب ۱۳۴۳ در دستور کار این هفته مجلس است.

گزارش کمیسیون اقتصادی درمورد لایحه اصلاح ماده (۶۱) قانون الحاق موادی به قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت و  گزارش کمیسیون انرژی درمورد لایحه اصلاح قانون عضویت دولت جمهوری اسلامی ایران در مجمع بین‌المللی انرژی نیز در دستور جلسات صحن علنی این هفته مجلس شورای اسلامی است.

همچنین انتخاب دونفر از نمایندگان استانها با پیشنهاد مجمع نمایندگان استان به عنوان ناظر در شورای برنامه ریزی و توسعه استان موضوع بند (ج) ماده (۱۷۸) قانون برنامه پنجساله پنجم توسعه جمهوری اسلامی ایران در دستور هفته جاری قرار دارد.

انتخاب یک نفر از اعضاء کمیسیون اجتماعی با معرفی کمیسیون به عنوان ناظر در شورای توسعه مدیریت و سرمایه انسانی (موضوع ماده (۱۱۶) قانون مدیریت خدمات کشوری در این هفته صورت می گیرد.

همچنین انتخاب دو نفر از اعضاء کمیسیون‌های اجتماعی و آموزش و تحقیقات به عنوان ناظر در هیأت عالی گزینش (موضوع بند (۴) ماده (۴) قانون گزینش معلمان و کارکنان آموزش و پرورش) در دستور کار این هفته است.

انتخاب دو نفر از اعضاء کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور و یک نفر از اعضاء‌ کمیسیون اصل نودم قانون اساسی جهت عضویت در هیأت حل‌اختلاف و رسیدگی به شکایات (موضوع بند (الف) ماده (۷۹) قانون تشکیلات، وظایف و انتخاب شوراهای اسلامی کشور و انتخاب شهرداران ) نیز در هفته جاری در دستور کار صحن علنی قوه مقننه است.

انتهای پیام/س۲


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.