تعیین تکلیف معلولان واجد شرایط دریافت خودرو

۱۱اردیبهشت،

معاون توانبخشی سازمان بهزیستی از ارسال اسامی معلولان واجد شرایط دریافت خودروی گمرکی به وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی خبر داد و گفت: بزودی تکلیف معلولان برای دریافت خودرو مشخص می گردد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی «عصر خودر» به نقل از مهر، یحیی سخنگویی افزود: سال قبل ۴۷۰۰ سهمیه دریافت تسهلات خودروی گمرکی در اختیار سازمان بهزیستی قرار داده شد تا ما نیز معلولان واجد شرایط را برای دریافت خودرو معرفی کنیم.

وی تاکید کرد: تمامی اقدامات لازم برای این کار انجام و پایگاه اینترنتیی نیز برای ثبت نام معلولان ایجاد شد و در نهایت ۸۸ هزار معلول ثبت ن ام کردند که باید از میان این اشخاص واجدین شرایط را انتخاب می کردیم به همین سبب زمان بسیاری صرف انجام این کار شد.

معاون توانبخشی سازمان بهزیستی گفت: به سبب حجم بالای ثبت نامها و همچنین اعلام اسامی معلولان از سوی استانها، اعلام اسامی این اشخاص به وزارت تعاون در سال قبل محقق نشد و در ابتدای سال جاری با تلاش کارشناسان معلولان واجد شرایط استفاده از تسهیلات گمرکی مشخص و به این وزارتخانه معرفی شدند.

سخنگویی با اشاره به اینکه بزودی تکلیف برای دریافت خودرو مشخص می گردد، گفت: امیدواریم این وزارتخانه هرچه سریعتر  اسامی را به گمرک جهت اعطای این تسهیلات معرفی کند و در نهایت تصمیم گیری خواهد شد که خودرو و یا تسهیلات جهت دریافت خودرو در اختیار معلولان قرار گیرد.

به گفته وی، برای سال جاری نیز سهیمه جداگانه ای در نظر گرفته خواهد شد که پس از اعطای تسهیلات به معلولان انتخاب شده ، از متقاضیان تازه ثبت نام خواهد شد.

منبع: عصر خودرو
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

تا این لحظه ۲نظر ثبت شده
  1. ملکنیاز عبدیان هابیلی:

    ومستاجر می‌باشم برای رفت آمد وبردن به دکتر خیلی زجر آور است خواهشمندم این موضوع رو بررسی و ما را دراولویت قرار وتوسط دامادم وچند نفرتوات یک قسط ۹۰میلیونی که درحق من وزنودخترانم ودوتا برادر معلول که عمه کارت معلولیت داریم کمک که مشکلی از گره ما حل شود

  2. ملکنیاز عبدیان هابیلی:

    سلام عرض ادب احترام من خودم همسرم وبرادزم تحت پوشش بهزیستی استان لرستان ورارای چهار فرزند دختر احتیاج شدید به خودرو دارم دارای گواهینامه رانندگی هستم

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.