تعیین جریمه برای اپراتور رایتل

فروردین ۱۴۰۳

معاون حقوقی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از بررسی دلایل تاخیر در پروژه اپراتور سوم تلفن همراه خبر داد و گفت: کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات در حال بررسی تعیین جریمه اپراتور رایتل با توجه به دفاعیاتش است.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران ؛ به نقل از مهر، علی اصغر عمیدیان در حاشیه مراسم بهره برداری از مرکز تبادل ترافیک اینترنت کشور در جمع خبرنگاران گفت: رایتل در خصوص سبب عقب‌ماندگی پروژه نسل سوم تلفن همراه نسبت به تعهدات پروانه فعالیت خود، دفاعیاتی را در کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات مطرح کرده و این کمیسیون با توجه به دفاعیات این اپراتور در حال بررسی تعیین جریمه برای رایتل است.

وی با اشاره به تاخیر‌ متعدد اپراتور سوم تلفن‌همراه نسبت به تعهدات پروانه ای خود از جمله تاخیر در ایجاد پوشش جاده‌ای و شهری، اظهار داشت: طبق پروانه، این شرکت باید در سال اول قراردادی در تمام مراکز استان‌ها و در سال دوم قرارداد نیز در بخشی از جاده‌های کشور پوشش شبکه ایجاد می‌کرد که این کار را در حد تعهدات پروانه انجام نداده است.

عمیدیان گفت: در پروانه اپراتور سوم موبایل، به ازای هر میزان عقب‌ماندگی از تعهدات پروانه، جرایم نقدی و پروانه ای درنظر گرفته شده که رایتل موظف به اجرای آن است.

وی ادامه داد: رایتل در خصوص سبب عقب‌ماندگی از پروانه، دفاعیاتی را در کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات مطرح کرده است که پس از بررسی در کمیسیون، جریمه برای این اپراتور تعیین می گردد.


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.