تغییرات اعمال شده در قانون کویت در جهت تحکیم حاکمیت دیکتاتور است

به گزارش تفسیری ممتازنیوز iبه نقل از باشگاه خبرنگاران جوان در تاریخ شنبه ۶ آبان ۹۱،

یک کارشناس سیاست خارجی گفت: دولت کویت در قانون انتخابات و مجلس تغییراتی ایجاد نموده اما مردم آزادی‌خواه این تغییرات را یک جانبه و در جهت تحکیم حاکمیت دانسته از این رو iبه اعتراضات خود ادامه خواهند داد.

حسین کنعانی‌مقدم در گفتگو با خبرنگار سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران با اشاره iبه گسترش موج بیداری اسلامی در کویت، گفت:  موج بیداری اسلامی مدت‌هاست کشورهای مختلف را تحت تاثیر قرار داده لذا گسترش آن iبه کشور کویت دور از ذهن نبود.

وی ادامه داد: مردم کویت، هم چون مردم بحرین و عربستان سعودی در اعتراض iبه تغییرات قوانین پارلمانی iبه خیابان‌ها آمدند و این در حالی است که دولت کویت iبه شدت اعتراضات مردمی را سرکوب می‌کند.

کنعانی مقدم با تاکید بر اینکه مقاومت دولت‌های دیکتاتور در مقابل موج بیداری اسلامی بی‌فایده است، افزود: با وجود سرکوب اعتراض‌های مردمی، ملت‌های آزادی خواه برای برکناری دولت‌های دست‌نشانده آمریکا و  غرب iبه مبارزه خود ادامه خواهند داد و هرگز از پای نخواهند نشست.

این کارشناس سیاست خارجی در پایان یادآور شد: دولت کویت در قانون انتخابات و مجلس تغییراتی ایجاد نمود اما مردم آزادی‌خواه این تغییرات را یک جانبه و در جهت تحکیم حاکمیت دانسته از این رو iبه اعتراضات خود ادامه خواهند داد.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.