تغییرات مدیریتی دانشگاه آزاد ،پروژه های عمرانی را کند کرده است

گردآوری توسط گروه آموزش ممتازنیوز

خبرگزاری آریا-محسن هاشمی گفت: پروژه های عمرانی واحد علوم تحقیقات تا یک سال آینده به بهره برداری می رسد.

محسن هاشمی معاون عمرانی دانشگاه آزاد اسلامی در گفتگو با خبرنگار آریا  با بیان این  که مسائل و مشکلاتی  در روند فعالیت پروژه های عمرانی به دلیل تغییر مدیریت ها پیش آمده است،گفت: سلیقه ها ، ایده ها در مدیریت اشخاص، گوناگون است و این گوناگونی ایده ها در تغییرات مدیریتی سبب کندشدن روند احداث برخی پروژه های عمرانی واحد علوم و تحقیقات شده است.

تغییرات ناگهانی مدیریت ها به پروژه های عمرانی صدمه می زند

وی با تأکید بر این  که تغییرات ناگهانی مدیریت ها و برخوردهای سیاسی به پروژه های عمرانی صدمه می زند، افزود: در پروژه های عمرانی واحد علوم و تحقیقات از مشاوران و پیمانکاران مجرب و باسابقه ای استفاده شده است که جای تشکر و قدردانی از زحمات دکتر جاسبی دارد .

پروژه های عمرانی واحد علوم تحقیقات تا یک سال آینده به بهره برداری می رسد

وی ادامه داد: امید است با تصمیم گیری های به موقع و کارشناسی و با کمک ریاست دانشگاه آزاد اسلامی تأخیرات مقطعی که اخیرا رخ داده است را جبران کرده و امیدواریم اکثر پروژه های عمرانی واحد علوم و تحقیقات که بیش از ۷۰ تا ۹۷ درصد پیشرفت فیزیکی داشته اند ، به زودی و طی ۶ ماه تا یک سال آینده به بهره برداری رسانده و در اختیار دانشجویان و بعضاً مردم قرار دهیم.

وی در خصوص اولویت بندی پروژه های عمرانی گفت: در نشست تخصصی که با رئیس دانشگاه آزاد اسلامی و هیأت رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی برگزار خواهد شد،  این اولویت ها تعیین و اطلاع رسانی خواهد شد .


خبرگزاری ممتاز به نقل از آریا
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.