تغییر ساعت بازی استقلال-پرسپولیس

جام جم آنلاین: سرپرست سازمان لیگ با اشاره به اینکه ورزشگاه سردار جنگل با شرایطی که دارد، مورد تایید AFC قرار نخواهد گرفت، از تغییر ساعت بازی استقلال و پرسپولیس خبر داد.

به گزارش روز سه شنبه جام جم آنلاین به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، غلامرضا بهروان در مورد تغییر ساعت شهرآورد ۷۵ گفت: براساس درخواست یگان ویژه ناجا و شرکت واحد و موافقت کمیسیون ورزشی شورای تامین استان تهران زمان بازی استقلال – پرسپولیس از ساعت ۱۹:۱۰ دقیقه به ۱۸ تغییر پیدا کرد.

وی اظهارداشت: به دلیل برگزاری اجلاس سران کشورهای غیرمتعهد دیدار تیم‌های فوتبال استقلال و پیکان لغو شد و زمان و مکان جدید آن متعاقبا اعلام می‌شود.

سرپرست سازمان لیگ خاطرنشان کرد: سازمان لیگ شهرآورد پایتخت را مثل همیشه با تمهیدات لازم و با همکاری نهادهای ذیربط برگزار خواهد کرد و امیدواریم که این بازی زیبا و دیدنی از کار درآید.

وی در مورد دلایل تغییرات چندباره محل برگزاری دیدار داماش با پرسپولیس، افزود: سازمان لیگ برتر از روز اول ورزشگاه عضدی رشت را به عنوان میزبان بازیهای داماش تعیین کرده بود، اما به درخواست باشگاه پرسپولیس و موافقت شورای تامین بازی به ورزشگاه سردار جنگل رفت البته خودم از ورزشگاه بازدید کردم و باید بگویم به هیچ وجه نمی‌تواند میزبان بازی های لیگ برتر باشد.

بهروان اظهارداشت: جاده منتهی به این ورزشگاه یک جاده روستایی است که مطمئنا این جاده باید با همکاری وزارت راه تعریض شود زیرا اگر این اتفاق نیفتاد شاهد تصادف‌های مرگبار در این جاده خواهیم بود. ورزشگاه سردار جنگل با شرایطی که دارد، مورد تایید AFC قرار نخواهد گرفت و باید به وضعیت آن به صورت جدی رسیدگی شود.


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.