تغییر نمایندگی گوشی‌ سونی در ایران

۳۰م آذر ،

درحالی که تا پیش از این شرکت پارس کامتل نماینده فروش و خدمات پس از فروش گوشی‌های سونی‌اریکسون و بعد از آن گوشی‌های سونی بود اما شواهد امر بیانگر آن است که در حال حاضر حجم بالای گوشی‌های سونی موجود در بازار بدون گارانتی و خدمات پس از فروش عرضه می‌شود.

پیگیری‌های خبرنگار ما حکایت از آن دارد که پارس کامتل در حال حاضر بنا به مشکلاتی از واردات گوشی‌های سونی اجتناب کرده است. این شرکت که تا پیش از این علاوه بر سونی‌اریکسون نماینده فروش محصولات اچ‌تی‌سی، موتورولا و ال جی بود اما هم‌اکنون با افت شدید فعالیت در بازار روبه‌رو شده است.
سونی پیش از این نمایندگان دیگری هم همانند سیتادل و نیکاتل را هم در کنار پارس کامتل داشت، اما به نقل از منابع بازاری بیشترین حجم واردات گوشی‌های سونی در بازار برعهده پارس کامتل بود. در حالی که هم‌اکنون فعالیت پارس کامتل کاهش یافته است شنیده می‌شود که قرار است به زودی یک نماینده تازه نفس جای این شرکت را بگیرد. شرکت بازرگانی ایران که هم اکنون نماینده رسمی محصولات صوتی و تصویری سونی در بازار است اکنون می‌خواهد در بخش گوشی‌های این شرکت هم سرمایه‌گذاری کند.
به گزارش دنیای اقتصاد شاید جدا شدن سونی از اریکسون و عرضه گوشی‌های این کمپانی با نام انحصاری سونی سبب شده باشد تا این شرکت که از دیرباز در بخش واردات و خدمات پس از فروش محصولات سونی مشغول به فعالیت بوده و از رضایت کاربران هم برخوردار است به فکر عرضه گوشی‌های سونی بیفتد. در حالی که هم‌اکنون این خبر در بین فروشندگان بازار زمزمه می‌شود اما شنیده می‌شود که زمان توافق نهایی بین سونی و بازرگانی ایران هنوز مشخص نیست.


iTanalyze.ir
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. مراد مردانی:

    سلام خسته نباشید.من ساکن یکی از شهرهای استان لرستان هستم.جند روزه گوشی سونی xperya tipo دوسیم کارت گرفتم .لمسش خوب کار نمبیکنه وگیج هستش وکلا خوب کار نمیکنه البته دوروز اول خوب بود.فروشنده پسش نمیگیره میگه ببر نمایندگی.لطفا منو راهنمایی کنید .ممنونم۰۹۳۳۱۶۳۶۰۲۰ اینم شمار تماسمه

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.