تغییرات مدیریتی در سیما/ حسن اسلامی از سیما فیلم رفت

۲۴اردیبهشت،

طی احکام جداگانه‌ای از سوی علی دارابی معاون رئیس سازمان در امور سیما، حسن اسلامی مهر از سیما فیلم به معاونت پژوهش و آموزش منتقل شد.

به گزارش تسنیم، حسن اسلامی‌مهر از سوی دارابی معاون سیما از سمت مدیریت سیمافیلم بر کنار و محمدرضا معصوم‌زادگان نیز با حکم معاون سیما، رئیس مرکز سیما فیلم شد. حسن اسلامی مهر که به مدت ۸ سال ریاست مرکز سیما فیلم را به عهده داشت سال قبل استعفای خود را به معاون سیما ارائه کرد که مورد قبول قرار نگرفته بود.

اسلامی مهر، مدیر عاملی بنیاد فارابی و نیز عضویت هیات موسس و شورای سردبیری خبرگزاری فارس را در کارنامه خود دارد. اما رئیس تازه سیما فیلم دانش‌آموخته رشته فیلمبرداری از دانشکده صدا و سیما (در مقطع کارشناسی) و «مدیریت رسانه» در مقطع کارشناسی ارشد است.

رئیس مرکز آموزش سازمان صداوسیما و قائم مقام و مدیر گروه فیلم و سریال شبکه تهران از جمله سوابق کاری وی می‌باشد. از دیگر سوابق اجرایی و مدیریتی وی می‌توان به عضویت در شورای طرح و برنامه گروه فیلم و سریال شبکه اول (۸۳-۸۱)، شورای طرح و برنامه امور حج و زیارت سازمان صدا و سیما، مدیرکلی تولید سیما و آموزش سازمان صدا و سیما اشاره کرد.

۴۹۴۹

دانلود   دانلود


خبرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.