تغییرات گریبان عروسک‌های سکوت را گرفت

گردآوری شده در گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری ممتازنیوز

کارگردان نمایش عروسک‌های سکوت گفت: یک ماه از آغار تمرینات می‌گذرد و این نمایش نیمه دوم آبان ماه سال جاری روی صحنه خواهد رفت.

سمانه زندی نژاد کارگردان تئاتر در گفت و گو با هنرآنلاین بیان کرد : به تازگی بازنویسی نمایش درخت سرخ انجیر سرخ توسط نغمه ثمنی به پایان رسیده است و درحال انتخاب بازیگران برای حضور این نمایش در سی و دومین جشنواره تئاتر فجر هستیم. 

زندی نژاد با اشاره به اینکه یک ماه ازآغاز تمرینات نمایش عروسک های سکوت برای اجرای عموم قبل است گفت: این نمایش که سال قبل در جشنواره فجر اجرا شد نیمه دوم آبان ماه سال جاری در تالار سایه به روی صحنه خواهد رفت.

وی عنوان کرد: متن نمایشنامه تغییرات بسیاری کرده و قسمت هایی به آن اضافه شده است.در جشنواره فجر افسانه ماهیان دو نقش را ایفا می کرد که بازی کردن دو نقش توسط یک بازیگر سبب سردرگمی تماشاگران می شد. بنابر این برای روشن تر شدن قصه بازیگری به گروه اضافه شد که نقش روح را ایفا می کند.

داریوش موفق، افسانه ماهیان و فرزانه سهیلی در این نمایش به ایفای نقش می پردازند.

از دیگر عوامل این نمایش می‌توان به شیما میرحمیدی طراح صحنه و لباس، رضا بهجب نور، مارتین شمعون‌پور آهنگساز، مهدی آشنا عکاس،‌ سارا اسکندری گریم، آریا افشار دستیار کارگردان، هانیه حمزه به عنوان منشی صحنه و امیر اسمی طراح بروشور و پوستر اشاره کرد.

سمانه زندی‌نژاد پیش از این با اجرای نمایش “به مراسم مرگ داداش خوش آمدید” در بخش نگاه ویژه سی‌امین جشنواره بین‌المللی فجر شرکت کرده بود که موفق به دریافت جایزه اول کارگردانی، طراحی صحنه، متن و همچنین تقدیر بازیگری مرد و نامزد بازیگری مرد در بخش مسابقه ایران شده بود. نمایش”به مراسم مرگ داداش خوش آمدید” پس از اجرا در جشنواره تئاتر فجر اردیبهشت و خرداد در تئاترشهر برای عموم به صحنه رفت.

انتهای پیام/


آخرین خبرها
ماخذ: هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.