تغییرساعت معاملات آتی سکه از شنبه

بینا- بازار آتی سکه امروز نیز مانند روز گذشته ساعت ۱۴ باز می‌شود، کماکان امکان افزایش موقعیت خرید جدید وجود ندارد و این شرایط تا اطلاع ثانوی ادامه دارد.
به گزارش بینا، با توجه به اینکه روز گذشته به دلیل نوسان شدید در قیمت سکه،‌بازار آتی ساعت ۱۴ باز شد، همچنین، طبق مصوبه ۴۹ هیئت پذیرش بورس کالا، اوراق مبتنی بر کالا و نظر سازمان بورس، تا اطلاع ثانوی امکان افزایش موقعیت خرید برای فعالان این بازار وجود ندارد.
بر این اساس، فعالان این بازار تنها می‌توانند اقدام به فروش قراردادهای خود کنند. مسئله‌ای که وجود دارد اختلاف ۵۰ تومانی قیمت خرید و فروش سکه است و این باعث شد قیمت تسویه روز گذشته سکه کاهش یابد.
همچنین از روز شنبه ساعت معاملات بازار آتی سکه تغییر کرد و بر این اساس این بازار که پیش از این ساعت ۱۰ باز می شد،از ساعت ۱۲ به مدت نیم ساعت به عنوان زمان پیش گشایش و پس از آن به صورت رسمی معاملات ساعت ۱۲:۳۰ دقیقه شروع و در ساعت ۱۸ به پایان می‌رسید.
روز‌های پنج شنبه نیز ساعت معاملات از ۱۱ به ۱۲:۳۰ و نیم ساعت نیز پیش گشایش بازار آتی باز می‌شود و تا ساعت ۱۶ نیز معاملا ادامه دارد و این یعنی زمان معاملات پنج شنبه دو ساعت افزایش یافته است.
بر اساس این گزارش، در حال حاضر بر اساس گفته فعالان بازار قیمت دلار ۳۳۸۰ تومان معامله می‌شود.

RSS

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.