تغییر در سکانس نهایی گناهکاران/ پلان جایگزین از پیش آماده شده بود

گردآوری توسط گروه فرهنگ و هنر ممتازنیوز

قریبیان در گفت وگو با هنرآنلاین؛

فرامرز قریبیان بازیگر و کارگردان پیش کسوت سینمای ایران؛ از تغییر در پایان بندی فیلم کناهگاران نسبت به نسخه جشنواره خبر داد.

فرامرز قریبیان کارگردان و بازیگر کهنه کار سینمای ایران، در گفت‌وگو با هنرآنلاین دربارهٔ تغییر نسخه اکران شده فیلم گناهکاران نسبت با نسخه جشنواره فیلم فجر گفت: طی بحث هایی که پیرامون پایان بندی فیلم در نیروی انتظامی داشتیم به این نتیجه رسیدیم که یک پلان فیلم تغییر کند.

قریبیان ادامه داد: در زمان فیلمبرداری فیلم من احتمال می دادم که ممکن است در پایان بندی فیلم با مشکلات ممیزی مواجه شوم، تصمیم گرفتم که یک پلان اضافه تر فیلمبرداری کنیم تا اگر با مشکلی بر خورد کردیم از آن استفاده کنیم.

بازیگر فیلم گوزنها اضافه کرد: در نسخه ای که اکران شده است، آن پلان را جایگزین پایان بندی قبلی کردم تا فیلم برای اکران عمومی به مشکل نخورد و این تغییر به کلیت فیلم لطمه ای نزده است.

فیلم “گناهکاران” تازه‌ترین ساخته فرامرز قریبان در مقام کارگردان است که در سی‌ویکمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر روی پرده رفت و با استقبال مخاطبان روبرو شد.

فرامرز قریبیان، رامبد جوان، قطب‌الدین صادقی، نسرین مقانلو، بهاره افشاری، شقایق فراهانی، محمد متوسلانی، همایون ارشادی و کوروش تهامی بازیگران این اثر سینمایی می باشند.

انتهای پیام/


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.