تغییر کامل استراتژی کاری مایکروسافت در حوزه نرم‌افزار

به گزارش فارس به نقل از وی تری، وی اظهار امیدواری کرده که از این طریق مایکروسافت ظرف ۱۰ سال آینده یکی از عمده ترین شرکت های نرم افزاری و سخت افزاری جهان باقی بماند.

بالمر در مصاحبه ای با سیاتل تایمز از برنامه های سال جاری و سال آینده مایکروسافت خبر داده و از جمله در مورد تبلت Surface این شرکت و برنامه های آن در حوزه سخت افزار خبر داده است.

او در این مورد گفته است: اگر چه قلب توانایی های ما را نرم افزار تشکیل می دهد، اما از این به بعد بیتشر به سمت ارائه خدمات و وسایل الکترونیک روی خواهیم آورد.

وی افزود: این رویکرد ما با گذشته اندکی متفاوت است. نرم افزارها به وسایل الکترونیک و خدمات کلود نیرو می بخشند، اما شیوه ارائه خدمات تفاوت پیدا خواهد کرد.

البته این بدان معنا نیست که ما همه وسایل مورد نظرمان را خودمان خواهیم ساخت. نمی خواهم شما به این نتیجه گیری برسید. ما همکارانی خواهیم داشت که وسایل الکترونیکی مجهز به نرم افزارها و خدمات ما را خواهند ساخت و ما رهبری خواهیم کرد.

بالمر در جریان مصاحبه همچنین اظهار امیدواری کرد تبلت مایکروسافت با قیمت مناسبش بتواند آی پد را از میدان به در کند. وی آی پد اپل را تبلتی بسیار گران قیمت دانست و کیندل آمازون را در این زمینه رقیب مایکروسافت ندانست.

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.