تفاهم نامه همکاری پایش و کنترل سرویسهای ICT بی سر و صدا و بدون اعلام نتیجه تمدید شد

۲۷خردادماه،

رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی از تمدید تفاهم‌نامه همکاری پایش و کنترل سرویسهای ارتباطی و فناوری اطلاعات رگولاتوری با هفت دستگاه حاکمیتی و نظارتی تا دو سال دیگر خبر داد.
 
به گزارش آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) از روابط عمومی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی، دکتر محمدعلی فرقانی افزود: مهمترین هدف این تفاهم‌نامه جلوگیری از سردرگمی مردم و تامین حقوق آنها به عنوان ذینفع اصلی اقدامات پیشگیرانه و ایجاد وحدت رویه در پایش و کنترل بازار ICT، شفافیت روابط بین دستگاههای اجرائی براساس تفکیک وظایف، کاهش بروکراسی و مقررات زدائی است که با توجه به دستاوردهای مثبت آن، این تفاهم‌نامه تا خرداد ماه سال ۹۴ تمدید شد.
تفاهم‌نامه همکاری پایش و کنترل سرویسهای ارتباطی و فناوری اطلاعات بین سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی و شرکت ارتباطات زیرساخت، سازمان تعزیرات حکومتی، سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان، پلیس اطلاعات و امنیت عمومی ناجا، پلیس آگاهی، سازمان فناوری اطلاعات ایران و سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور در سال ۹۰ مبادله شد.
این تفاهم‌نامه در پنج محور برگزاری کارگاههای آموزشی مشترک، تشکیل کارگروههای مشترک نظارت و اعمال مقررات، ایجاد بانک اطلاعاتی و شبکه یکپارچه پایش و کنترل، اطلاع‌رسانی، دریافت و رسیدگی به درخواستها و شکایتها تدوین شده است.

ایستنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.