تفاوت فست فود و نودالیت چیست؟

متنوع بودن نودالیت نیز دلیلی دیگر بر همه گیر شدن این محصول بود. نودالیت یا همان ماکارونی فوری در ۸ طمع گوشت، مرغ، سبزیجات، قارچ، پیتزا، سس گوجه فرنگی تند، کاری و زعفران توانسته جوابگوی انواع ذائقه ها باشد ضمن این که با نودالیت می توان غذاهای متنوعی را به سرعت تهیه کرد.

فست فود عبارتی که همچون اسمش بسیار سریع همه گیر شد. همراه با شرایط زندگی و کار کردن همزمان مرد و زن، دیگر کمتر وقتی برای آشپزی باقی می ماند و آن زمان بود که فست فودها یا همان غذاهای حاضری جای خود را سر سفره های خانواده ها باز کردند.
از همان زمان تا امروز تمامی شرکت های تولید کننده مواد غذایی به دنبال ارایه محصولی هستند که سریع ترین غذای حاضری را به بازار عرضه کنند. انواع سوپ های آماده، پوره های غذایی و … همه گیر شدند و نظر خانواده ها را به سرعت جلب کردند.

در ایران نیز شرکت الیت که پیش از این با محصولاتی همچون انواع سوپ های آماده از قبیل: سوپ جو، مرغ، قارچ، سبزیجات، مرغ و ذرت، جو و گوجه فرنگی و جوانه گندم و همچنین انواع پوره های غذایی و دسر ها،  گامی بزرگ را در تهیه انواع غذاهای حاضری پیموده بود، نودالیت را روانه بازار کرد تا با این کار بتواند سریع ترین غذا را در اختیار خانوارها بگذارد.

نودالیت محصولی است که تنها در زمان ۳ دقیقه طبخ می شود و از این نظر از تمامی محصولات سریع پز یا فست فود جلوتر است. حتی سریعتر از سفارش دادن یک غذای فست فودی! همچنین سالم بودن بودن نودالیت در مقایسه با انواع فست فودها، مهمترین دلیل استقبال مردم از آن به شمار می رود. در واقع تهیه نودالیت با استفاده از پیشرفته ترین ابزارهای صنعتی باعث شده تا استقبال مردم به آن زیاد شود. از دیگر ویژگی های نودالیت ارزان بودن این محصول است به طوری که توانسته در زمان بسیار اندک جای خود را در سبد کالای خوراکی مردم باز کند.

همچنین متنوع بودن نودالیت نیز دلیلی دیگر بر همه گیر شدن این محصول بود. نودالیت یا همان ماکارونی فوری در ۸ طمع گوشت، مرغ، سبزیجات، قارچ، پیتزا، سس گوجه فرنگی تند، کاری و زعفران توانسته جوابگوی انواع ذائقه ها باشد ضمن این که با نودالیت می توان غذاهای متنوعی را به سرعت تهیه کرد.


پایگاه خبری تحلیلی ممتاز | Momtaz News

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.