تفکیکی بین معاونت هنری و ارشاد تهران وجود ندارد

۱۷اردیبهشت،

در نشست خبری جشنواره تئاتر خلیج فارس بیان شد/

دبیر جشنواره تئاتر خیابانی خلیج فارس: جشنواره تئاتر خیابانی ˝خلیج فارس˝ با همکاری معاونت هنری ارشاد و اداره کل هنرهای نمایشی برگزار می‌شود و تفکیکی بین معاونت هنری و اداره کل ارشاد تهران وجود ندارد.

به گزارش خبرنگار تئاتر هنرآنلاین، نشست خبری اولین جشنواره تئاتر خیابانی خلیج فارس امروز ۱۷ اردیبهشت با حضور احسان قاضی زاده مدیر کل ارشاد تهران و دبیر جشنواره و سعید زمانیان دبیر اجرایی جشنواره در سالن کنفرانس مجموعه تئاترشهر برگزار شد.

تقدیر از امیر دژاکام در جشنواره تئاتر خیابانی خلیج فارس

قاضی‌زاده بیان کرد: در مراسم افتتاحیه جشنواره از امیر دژاکام یکی از فعالان عرصه تئاتر خیابانی و آموزش در این عرصه تقدیر می‌شود، همچنین از پیشکسوتان تئاتر استان و حامیان تئاتر تجلیل و قدردانی می‌شود. در حوزه تئاتر استان تهران از ۳ اداره که تلاش بیشتری در جهت ترویج حوزه نمایش داشتند تقدیر به عمل می‌آید و ۳ اداره که در این عرصه ضعیف عمل کردند معرفی می‌شوند تا فضای رقابتی بین فعالان حوزه تئاتر ایجاد شود.

تفکیکی بین معاونت هنری و اداره کل ارشاد تهران وجود ندارد

وی عنوان کرد: این جشنواره با همکاری معاونت هنری ارشاد و اداره کل هنرهای نمایشی برگزار می‌شود و تفکیکی بین معاونت هنری و اداره کل ارشاد تهران وجود ندارد ما همه از یک پیکره هستیم و این آمادگی در اداره کل استان تهران برای همکاری با معاونت هنری وجود دارد .

لک، الوند و کرمی داوری آثار را انجام می‌دهند

در ادامه نشست سعید زمانیان دبیر اجرایی جشنواره بیان کرد: بیش از ۱۰۰ اثر از ۲۲ استان متقاضی حضور در جشنواره بودند، جشنواره در دو بخش مسابقه و جنبی برگزار می‌شود در مجموع ۱۶ اثر در جشنواره پذیرفته شده و ۱۱۰ نمایش در نقاط مختلف از جمله میادین، پارک‌ها، برج آزادی و محوطه تئاتر شهر اجرا می‌شوند.

دبیر اجرایی جشنواره تصریح کرد: تیم داوری جشنواره تئاتر خیابانی خلج‌فارس متشکل از وحید لک، شهرام کرمی و محمدرضا الوند به سرپرستی دکتر قطب‌الدین صادقی خواهند بود، ۱۲ میلیون تومان مبلغ کل جوایز جشنواره است در این دوره تمرکز ما بیشتر بر روی کیفیت اجرای آثار است و کارگاه آموزشی برگزار نمی‌شود.

در پایان این مراسم از پوستر جشنواره تئاتر خیابانی خلیج‌فارس رونمایی شد.

انتهای پیام/۵۴/۵۳
 


آخرین خبرها
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.