تقابل قهرمان و نایب قهرمان

به گزارش تفسیری ممتازنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان در تاریخ یکشنبه ۱۴ آبان۹۱،

هفته چهارم مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های برتر ایران امروز یکشنبه ۱۴ آبان ماه با شش دیدار پیگیری می گردد.

به گزارش تفسیری گروه ورزش باشگاه خبرنگاران شهرهای ارومیه، گنبد، آمل، تهران، تبریز و ورامین در هفته چهارم دور رفت بیست و ششین دوره لیگ برتر والیبال میزبان خواهند بود.
جدال دو تیم کاله مازندران و سایپای البرز در سالن پیامبر اعظم شهر آمل یکی از مهمترین دیدار های این هفته لیگ برتر است. سایپا هفته قبل در جدال با نوین کشاورز تنها دو امتیاز کسب نمود و یک پله سقوط در جدول مسابقات داشت که در حال حاضر در رتبه ششم قرار دارد. اما کاله با درخشش پاسور خارجی خود و کسب ۹ امتیاز از سه پیروزی این دوره از رقابت ها، همچنان در صدر است و در بازی خانگی با تماشاگران علاقمند خود میزبان سایپا خواهد بود.

در دیگر بازی این هفته تیم والیبال پیکان در خانه والیبال تهران میزبان میزان میزان خراسان رضوی است. میزان در حالی به تهران می آید که در هفته پیش در مشهد یک پیروزی سه بر یک در برابر جواهری گنبد به دست آورد و انگیزه بیشتری برای رویارویی با پرافتخارترین تیم والیبال ایران دارد، از سوی دیگر پیکان به سبب شکست سه بر دو در برابر پیشگامان در هفته سوم و از دست دادند دو امتیاز، عزم خود را برای از دست ندادن امتیاز جلب نموده و با همه توان به استقبال میزان خراسان خواهد رفت.
تیم های پیکان و میزان خراسان با شش امتیاز به ترتیب در جایگاه های سوم و پنجم جدول می باشند که نتیجه بازی آنان نیز اهمیت بسیاری در جایگاه این دو تیم در پایان جدول این هفته خواهد داشت.
سومین دیدار هفته چهارم لیگ برتر والیبال را تیم های متین و پیشگامان کویر در سالن شهید گل عباسی ورامین برگزار می نمایند. پیشگامان که با هشت امتیاز در رتبه دوم جدول قرار دارد در حالی مهمان نماینده ورامین در این رقابت ها است که متین با دو امتیاز کمتر در رتبه چهارم است و پیروزی در برابر شهرداری تبریز در هفته سوم نیز بر انگیزه بازیکنان این تیم افزوده است.
تیم های شهرداری تبریز و جواهری گنبد نیز این هفته در تبریز و گنبد به ترتیب به مصاف نوین کشاورز و آلومینیوم المهدی بندرعباس می روند. در بین این چهار تیم، وضعیت شهرداری تبریز با چهار امتیاز بهتر از سایر تیم ها است و در رتبه هفتم جدول لیگ برتر والیبال قرار دارد. بازرگانی جواهری گنبد نیز که در سه بازی خود موفق به کسب امتیازی نشده است، در قعر جدول این رقابت ها قرار دارد.
سالن شش هزار نفری غدیر ارومیه نیز در هفته چهارم لیگ برتر والیبال میزبان دو تیم شهرداری ارومیه و باریج اسانس کاشان است. این دیدار دومین بازی خانگی نماینده ارومیه است. این تیم که در هفته سوم موفق به شکست المهدی در بازی خانگی شد، در حال حاضر با ۳ امتیاز در مکان نهم جدول قرار دارد و باریج اسانس نیز با همین امتیاز در رتبه دهم است.

برنامه کامل دیدارهای هفته چهارم لیگ برتر والیبال که ساعت ۱۷ روز یکشنبه ۱۴ آبان ماه برگزار خواهد شد به قرار زیر است:
ارومیه، شهرداری ارومیه – باریج اسانس کاشان
گنبد، بازرگانی جواهری – آلومینیوم المهدی هرمزگان
آمل، کاله مازندران – سایپای البرز
تهران، پیکان – میزان خراسان رضوی
تبریز، شهرداری تبریز – نوین کشاورز
ورامین، متین – پیشگامان کویر یزد

جدول رده بندی این رقابت ها در پایان هفته سوم به قرار زیر است:
۱- کاله ۹ امتیاز
۲- پیشگامان ۸ امتیاز
۳- پیکان ۶ امتیاز
۴- متین ورامین ۶ امتیاز
۵- میزان خراسان ۶ امتیاز
۶- سایپای البرز ۵ امتیاز
۷- شهرداری تبریز ۴ امتیاز
۸- آلومینیوم المهدی ۳ امتیاز
۹- شهرداری ارومیه ۳ امتیاز
۱۰- باریج اسانس ۳ امتیاز
۱۱- نوین کشاورز ۲ امتیاز
۱۲- جواهری گنبد بدون امتیاز


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.