تقاضای فقط ۷۰۰دستگاه کانکس در مناطق‌ زلزله‌زده

به گزارش تفسیری ممتاز نیوز iبه نقل از ممتاز نیوز در تاریخ دوشنبه ۸ آبان ۹۱،
ممتاز نیوز: ورزقان طی دوروز پیش بیش از ۹بار لرزیده است.

در این میان دو زلزله با قدرت ۴/۴ و ۴/۱ریشتر که iبه‌ترتیب در ساعات ۲:۰۱بامداد و ۷:۲۶صبح دیروز رخ داد، بزرگ‌ترین زمین‌لرزه‌ها iبه‌حساب می‌آمدند. البته مهر گزارش تفسیری داد که پس‌لرزه‌های متعدد بعد از زلزله ۲۱مرداد تا حدی سبب کاهش استقبال اهالی منطقه از بازسازی اماکن مسکونی شده است.

این در حالی است که فرماندار شهرستان ورزقان اعلام نموده که تا iبه حال تنها ۷۰۰نفر متقاضی کانکس iبه جای وام دو میلیونی در شهرستان ورزقان شده‌اند. محرم فروغی شجاعی در این‌باره افزود: با توجه iبه اعطای کانکس iبه جای تسهیلات بانکی دومیلیون تومانی برای بازسازی خانه‌های مسکونی در شهر ورزقان تنها ۷۰۰نفر با مراجعه iبه دفتر بنیاد مسکن در این شهر خواستار کانکس شده‌اند.

وی با اشاره iبه تشدید کاهش دما در این منطقه اظهار داشت: چادرها مکان مناسبی برای اسکان در این شرایط آب وهوایی نمی باشند و در روزهای آتی با افزایش تقاضا مواجه خواهیم بود. فروغی با تأکید بر اینکه کانکس‌های یادشده در حال حاضر تحویل داده می‌شود تصریح نمود: با تقسیم بندی روستاهای تابعه شهرستان ورزقان iبه پنج محله، نحوه استقرار کانکس‌ها روی نقشه ترسیم شده و برای هر محله نیز iبه‌طور میانگین ۱۲۰خانواده معین شده است.
منبع: همشهری آنلاین

منبع: ممتاز نیوز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.