تقدیر جوانان حامی «ابوترابی‌‌فرد» از ائتلاف بزرگ اصولگرایان

۱۹اردیبهشت،

جمعی از جوانان با صدور بیانیه‌ای از اقدام شورای مرکزی ائتلاف ۵ گانه اصولگرایان برای معرفی حجت‌الاسلام ابوترابی فرد به عنوان نامزد نهایی این ائتلاف، تقدیر کردند.

به گزارش حوزه احزابممتازنیوز، در پی معرفی حجت‌الاسلام سید محمدحسن ابوترابی ‌فرد به عنوان گزینه نهایی ائتلاف ۵ گانه برای انتخابات ریاست جمهوری یازدهم، ۱۳۵ تن از جوانان در بیانیه‌ای از این اقدام تقدیر کردند.

متن این بیانیه به شرح ذیل است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

یَا أَیُّهَا الَّذِینَ آمَنُواْ کُونُواْ قَوَّامِینَ لِلّهِ شُهَدَاء بِالْقِسْطِ وَ لاَ یَجْرِمَنَّکُمْ شَنَآنُ قَوْمٍ عَلَى أَلاَّ تَعْدِلُواْ اعْدِلُواْ هُوَأَ قْرَبُ لِلتَّقْوَا وَاتَّقُواللّه إنَّا للّهَ خَبِیر بِمَا تَعْمَلُون… اى کسانى که ایمان آورده‏اید، براى خدابه داد بعضیزید [و] به عدالت ‏شهادت دهید و البته نباید دشمنى گروهى شما را بر آن دارد که عدالت نکنید عدالت کنید که آن به تقوا نزدیک‌تر است و از خدا پروا دارید که خدا به آنچه انجام مى‏دهید، آگاهاست (سوره المائده -‌ آیه ۸).

ستاد جوانان و دانشجویان حجت‌الاسلام ابوترابی ضمن تشکر از شورای مرکزی ائتلاف ۵ نفره، از انتخاب ایشان از بین کاندیدای دیگر، اعلام می کند این شورا نهایت عدالت را برقرار کرده و به نظرسنجی هایی که نهایت صدق را داشته اکتفا کرده است.

ستاد جوانان حامی که در طول هفته‌های قبل توان خود را صرف شناخت و معرفی اصلح به مردم فهیم جمهوری اسلامی ایران کرده بود و سعی خود را بر پایه اخلاق و تعقل بنیان نهاده، این انتخاب اصلح را به عزیزان ائتلاف اکثریت تبریک عرض کرده و از خود گذشتگی نامزدهای ائتلاف برای نمایان‌‌تر شدن هر چه بیشتر فرد اصلح را به فال نیک می گیرد.

ائتلاف پنج نفره اصولگرایان از ابوترابی، آل‌اسحاق، باهنر، پورمحمدی و متکی تشکیل شده بود که بر اساس شروطی که گذارده بودند، قرار بود از میان خود یک‌نفر را به عنوان کاندیدای نهایی و اصلح انتخاب کنند و سایر نامزدها به نفع او کنار بکشند و چه کسی است که نداند در این شرایط سخت تنها اشخاصی که شرح صدر و تقوا به معنای واقعی کلمه دارند، توان گذر از این آزمون سخت و دشوار را دارند.

دانشجویان و جوانان حامی حجت‌الاسلام ابوترابی هر پنج نفر از این عزیزان را برنده واقعی می داند و ضمن تجدید بیعت مجدد خود با نامزد نهایی ائتلاف، برای شناساندن فرد اصلح به مردم ایران اسلامی اعلام آمادگی می کند.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.