تقدیر وزارت ارشاد از خدمات بانک صادرات

بینا- قائم مقام وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در امور قرآنی، از خدمات بانک صادرات ایران در بیستمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم، تقدیر به عمل آورد .
به گزارش بینا، حمید محمدی قائم مقام وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در امور قرآنی با اهدای لوح یادبودی از خدمات و حمایت های این بانک در بیستمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم به سبب نصب و پشتیبانی۴۰۰ دستگاه کارتخوان ، صدور ۵هزار و ۶۰۰ بن کارت الکترونیکی و ارایه دیگر خدمات مالی در این نمایشگاه تقدیر کرد.
در بیستمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم، این بانک نسبت به نصب و پشتیبانی دستگاههای  کارتخوان در غرفه های بخش فروش اقدام نموده که تعداد و مبالغ بالای تراکنش های صورت گرفته، نشانگر رضایت غرفه داران و بازدید کنندگان این نمایشگاه از خدمات بانکی ارایه شده است.
براین اساس این بانک در راستای توسعه خدمات نوین بانکی نسبت به راه اندازی غرفه جهت آموزش و ارایه مشاوره در خصوص این نوع خدمات اقدام و همچنین با استقرار ۲ دستگاه ATM و اختصاص ۱۰ دستگاه تاکسی ون در راستای تسهیل تردد بازدید کنندگان اقدام نموده بود .
گفتنی است بیستمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم با حمایت این بانک از تاریخ ۲۵ تیر ماه لغایت ۲۴ مرداد ماه سال­جاری در مصلی بزرگ تهران برپا شده بود.
شایان ذکر است این بانک در راستای انجام تکالیف و رسالت های اجتماعی خود،  در ۵ سال  اخیر حامی نمایشگاه  بین المللی کتاب تهران که از آن به عنوان بزرگترین رویداد فرهنگی یاد می شود، بوده که در این زمینه مورد تقدیر وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی قرار گرفت و تندیس ربع قرن جهاد فرهنگی را به پاس خدماتش در نمایشگاه کتاب دریافت نموده است.

RSS

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.