تقویت جبهه مقاومت در خاورمیانه، پایانی بر قدرت پوشالی رژیم صهیونیستی

کنعانی مقدم در گفتگو با باشگاه خبرنگاران مطرح کرد

یک کارشناس سیاست خارجی گفت: رژیم صهیونیستی باید نگران این مسئله باشد که جبهه مقاومت روز به روز بر قدرت خود افزوده و تا شکست این قدرت پوشالی و متحدان غربی، عربی عقب نشینی نخواهد کرد.

حسین کنعانی مقدم در گفتگو با خبرنگار سیاست خارجیممتازنیوز، با اشاره به اینکه سوریه در روزهای گذشته اعلام کرده در صورت تهاجم دولت های خارجی به خاک این کشور پاسخ سختی به تعرض کنندگان خوهد داد، گفت: این واکنش سوریه به تعرض کنندگان، می تواند مواضع رژیم صهیونیستی که سردمدار سلاح های هسته ای و شیمیایی در منطقه و جهان است را به مخاطره و هراس بیندازد.

وی در ادامه افزود: رژیم غاصب صهیونیستی دارای صدها کلاهک اتمی بوده و تهدیدی جدی برای کشورهای منطقه محسوب می شود لذا این رژیم جزء ان پی تی  نبوده و قوانین بین المللی در این زمینه را نیز نقض کرده است.

کنعانی مقدم تصریح کرد: این حق دولت سوریه بوده که از توان نظامی خود به عنوان ابراز بازدارنده علیه رژیم صهیونیستی استفاده کند زیرا این رژیم غاصب، سوریه را به عنوان یک تهدید جدی قلمداد کرده و در صدد تصرف بخش های دیگری از خاک این کشور است.

این کارشناس سیاست خارجی در پایان با اشاره به هراس رژیم صهیونیستی از جبهه مقاومت خاطر نشان کرد: رژیم صهیونیستی بداند که دولت بشار اسد با اقتدار به کار خود ادامه داده و این رژیم باید نگران این مسئله باشد که جبهه مقاومت روز به روز بر قدرت خود افزوده و تا شکست متحدان غربی ، عربی عقب نشینی نخواهد کرد.
“انتهای پیام”/س۳


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.